Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jimel sa:Vart bor man lämpligast i Falun? Tänkt camping.
Hälsingland sa:Jimel sa:Vart bor man lämpligast i Falun? Tänkt camping.
Finns väl någon form av stugor på lugnet va? Jag kör Scandic Lugnet, 550:- för en natt om man delar rum med en polare och är medlem.
Jimel sa:Hälsingland sa:Jimel sa:Vart bor man lämpligast i Falun? Tänkt camping.
Finns väl någon form av stugor på lugnet va? Jag kör Scandic Lugnet, 550:- för en natt om man delar rum med en polare och är medlem.
Fanns en camping där, är mest ute efter en husbilsplats och det verkade dom ha, tack.
Hälsingland sa:Jimel sa:Hälsingland sa:Jimel sa:Vart bor man lämpligast i Falun? Tänkt camping.
Fanns en camping där, är mest ute efter en husbilsplats och det verkade dom ha, tack.
Gött, ja det finns bra med omklädningsrum etc. på Lugnet om det blir lerfest. Jag har ingen koll på om man kör Källviken först och avslutar på Lugnet eller vice versa?
Jimel sa:Hälsingland sa:Jimel sa:Hälsingland sa:Jimel sa:Vart bor man lämpligast i Falun? Tänkt camping.
Gött, ja det finns bra med omklädningsrum etc. på Lugnet om det blir lerfest. Jag har ingen koll på om man kör Källviken först och avslutar på Lugnet eller vice versa?
Nej det kanske kan vara bra att veta skönt att slippa cykla tillbaka när man slutat för dagen.
WSB sa:Jimel sa:Hälsingland sa:Jimel sa:Hälsingland sa:Jimel sa:Vart bor man lämpligast i Falun? Tänkt camping.
Nej det kanske kan vara bra att veta skönt att slippa cykla tillbaka när man slutat för dagen.
Står på ESS Facebooksida att Källviken är tävlingscentrum i år.
frsun sa:Planen är inleda min Endurokarriär kommande helg på Hallandsåsen! Jag tänkte därför kolla med er som varit med ett tag vad som gäller; flats eller SPD? Jag förstår att båda funkar men vilket rekommenderas?
/Fredrik
frsun sa:Planen är inleda min Endurokarriär kommande helg på Hallandsåsen! Jag tänkte därför kolla med er som varit med ett tag vad som gäller; flats eller SPD? Jag förstår att båda funkar men vilket rekommenderas?
/Fredrik
Jimel sa:Vart bor man lämpligast i Falun? Tänkt camping.
Raggamuffin sa:Tur med vädret även på söndagen...
Fina foto på https://maeventfoto.pixieset.com/essvallasen20190914/
nibergs sa:Var och körde norska mästerskapet i Nesbyen så var inte med i Hallandsåsen därav har det inte blivit någon heatmap..
Men med den söta gifen gjorde jag en iallafall.
ESS19 - Hallandsåsen
enduroracer sa:Tack!
Hur var Norge? ?
nibergs sa:enduroracer sa:Tack!
Hur var Norge? ?
Det är sjukt bra, det går liksom inte att jämföra med de tävlingarna vi har här hemma (möjligtvis Åre när den var med)
5 specialsträckor, totalt strax över 2200hm bara utför, racetid ~30min.
I år var det bara transport för egen maskin till de tre första specialsträckorna så det blev ca 1300hm klättring.
Det är andra året jag kör denna tävling och det är för min del den roligaste/häftigaste tävlingen på hela året.
Bild från starten på SS1
nibergs sa:enduroracer sa:Tack!
Hur var Norge? ?
Det är sjukt bra, det går liksom inte att jämföra med de tävlingarna vi har här hemma (möjligtvis Åre när den var med)
5 specialsträckor, totalt strax över 2200hm bara utför, racetid ~30min.
I år var det bara transport för egen maskin till de tre första specialsträckorna så det blev ca 1300hm klättring.
Det är andra året jag kör denna tävling och det är för min del den roligaste/häftigaste tävlingen på hela året.
Bild från starten på SS1
Hälsingland sa:ser ju ut att bli monsunregn på Lördag om än lite bättre på Söndag, men ändå kuuuken!
WSB sa:Hälsingland sa:ser ju ut att bli monsunregn på Lördag om än lite bättre på Söndag, men ändå kuuuken!
Det är ju årets tema. Vad förväntade du dig? :)
Det ska mycket till om det ens kommer nära endurot i Falun 2015. Man körde i en bäck halva banan.Hälsingland sa:ser ju ut att bli monsunregn på Lördag om än lite bättre på Söndag, men ändå kuuuken!
Raggamuffin sa:Sopsäck till allt vått i bilen. Dubbla kläder, två par skor och dubbla skydd är alltid med. En omgång för lördagen och en för söndagen.
Gjorde av med fem bibs på Hallandsåsen :)
Det blev ombyte varje dag iom rätt långa väntetider.
Rattnalle sa:Det ska mycket till om det ens kommer nära endurot i Falun 2015. Man körde i en bäck halva banan.
Rattnalle sa:Det ska mycket till om det ens kommer nära endurot i Falun 2015. Man körde i en bäck halva banan.Hälsingland sa:ser ju ut att bli monsunregn på Lördag om än lite bättre på Söndag, men ändå kuuuken!
Luthman Photography sa:Rattnalle sa:Det ska mycket till om det ens kommer nära endurot i Falun 2015. Man körde i en bäck halva banan.Hälsingland sa:ser ju ut att bli monsunregn på Lördag om än lite bättre på Söndag, men ändå kuuuken!
Ah SS3 (var det väl)! Ett skogsmaskinsspår förvandlat till en fin stig, vilken i sin tu förvandlades till en flod av lera.
rekrevs sa:Luthman Photography sa:Rattnalle sa:Det ska mycket till om det ens kommer nära endurot i Falun 2015. Man körde i en bäck halva banan.Hälsingland sa:ser ju ut att bli monsunregn på Lördag om än lite bättre på Söndag, men ändå kuuuken!
Ah SS3 (var det väl)! Ett skogsmaskinsspår förvandlat till en fin stig, vilken i sin tu förvandlades till en flod av lera.
Exakt den!
Skickat PM!danne1 sa:Köper gärna startplats till Falun endurot om det nu går att byta namn osv. Glömde anmäla mig och 1000 spänn i efteranmälan känns lite saftigt. Ingen licens så gärna motionsklassen.