Roq
Aktiv medlem
Enduro Sweden Series - 2019
Shrue sa:Riktigt kul att köra i lera!
Mitt bidrag till misärfilmshögen
Bra kört! Tack för den filmen
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bra kört! Tack för den filmen
Snyggt kört! Vilken skillnad på linjer ni som kan köra tar mot mina :D
Shrue sa:Mitt bidrag till misärfilmshögen
blunder sa:En vecka kvar till ESS #2 Sölvesborg! Vad kan man förvänta sig? Har aldrig ens varit i den delen av Sverige. Kollar man på trailforks så verkar de flesta stigarna vara kring 70 hm med typ the beast som mest med 90hm. Det ser ganska rakt ut men GPS spår kan dölja mycket småsvängar. Är det mycket sten? rötter? klippor?
Sist men inte minst: ska jag sätta på DHR istället för aggressor på bakhjulet? Kommer man behöva rull eller bromsverkan?
+1Jolinwood sa:uppsök vård om du tuppade av efter våld mot huvudet!
Startgas sa:Är inte knock out det tydligaste av alla tecken på hjärnskakning?
Raggamuffin sa:Summerar dagen med en film
Rough day mao ?
Om något så var det väl Ryssland?AX3L sa:Kul att Danmark äntligen fått sin egen deltävling i ESS!
nibergs sa:
nibergs sa:
Mathias B sa:Med risk för att ha blivit blind, men jag hittar inget rekommenderat boende för Östersund på ESS hemsida. Är det någon som sitter på lite inside information eller har tips på bra boende på ett rimligt avstånd till tävlingen?
Shrue sa:Gött med Heatmap! Här kommer en sammanfattning av misären i Sölvesborg.
Var det så platt och trampigt som det ser ut?
nibergs sa:Mathias B sa:Med risk för att ha blivit blind, men jag hittar inget rekommenderat boende för Östersund på ESS hemsida. Är det någon som sitter på lite inside information eller har tips på bra boende på ett rimligt avstånd till tävlingen?
Här är ett svar från Östersunds endurots instagram
H. sa:Var det så platt och trampigt som det ser ut?