Mini_me
Aktiv medlem
Enduro Sweden Series - 2019
marr sa:Har en sträcka strukits? Bara 6st kvar på resultaten
Nåt blev knas med tiderna så dom tog bort SS7. Kommer väl tillbaka när det är ordning bland stickorna ??
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
marr sa:Har en sträcka strukits? Bara 6st kvar på resultaten
emmer sa:Verkar ha varit lite knas med tiderna till och från under hela dagen?
emmer sa:Det var iofs bara rykten i skogen då man tyckte starterna var sena.
emmer sa:Fast nu när sista sträckan stängt för i år så kommer solen :-)
(Hoppas inte för många som inte vågar tävla är där och kör under veckan, för det behöver läka ett tag nu.)
[edit: Förstår inte varför "alla" ska bromsa så mycket med frambromsen där nedför S1? Dom som vågade låta bli det hade ju mycket bättre flyt och kontroll.]
Raggamuffin sa:emmer sa:Fast nu när sista sträckan stängt för i år så kommer solen :-)
(Hoppas inte för många som inte vågar tävla är där och kör under veckan, för det behöver läka ett tag nu.)
[edit: Förstår inte varför "alla" ska bromsa så mycket med frambromsen där nedför S1? Dom som vågade låta bli det hade ju mycket bättre flyt och kontroll.]
De blev nog rädda helt enkelt. Vilket inte var svårt idag.
Dagen var nog utanför komfortzonen för 90% :)
Fin tävling annars, synd på vädret.
Daaanyy sa:Raggamuffin sa:emmer sa:Fast nu när sista sträckan stängt för i år så kommer solen :-)
De blev nog rädda helt enkelt. Vilket inte var svårt idag.
Vi hade ju kul trots alla dåliga linjeval, fegbromsningar omkullkörningar!
jimmy.gbg sa:Kudos till alla tävlade i dagens race - En lerfest utan dess like!
Även jag slänger ut lite bilder som fastnade mellan regndropparna.
Mini_me sa:marr sa:Har en sträcka strukits? Bara 6st kvar på resultaten
Nåt blev knas med tiderna så dom tog bort SS7. Kommer väl tillbaka när det är ordning bland stickorna ??
Daaanyy sa:Raggamuffin sa:De blev nog rädda helt enkelt. Vilket inte var svårt idag.
Vi hade ju kul trots alla dåliga linjeval, fegbromsningar omkullkörningar!
liveforthis sa:Några till
Mini_me sa:Vart brukar bilder komma upp? Deras feja men kanske andra ställen oxå?
EST sa:Såg lite småslirigt ut :) Hittade på fejjan en film som såg bra ut :)
smelk sa:Får väl lägga upp min vurpa här.:D Var förmodligen fler än jag som krachade på SS6 :P
Roger_Edvinsson sa:Men måste hylla arrangören som verkligen lagt otroligt fina banor till detta år,
Jimel sa:liveforthis sa:Några till
Stalker? Du har tre bilder på mig ? Grön tröja.
Dom blev bra, tack!!
Raggamuffin sa:Nu är där uppe lite foto på facebook-sidan, har ni tur är ni med.
Jimel sa:Raggamuffin sa:Nu är där uppe lite foto på facebook-sidan, har ni tur är ni med.
Det hade jag inte.
Raggamuffin sa:Jimel sa:Raggamuffin sa:Nu är där uppe lite foto på facebook-sidan, har ni tur är ni med.
Det hade jag inte.
Inte många som har tyvärr.
Spacekitty sa:Raggamuffin sa:Jimel sa:Raggamuffin sa:Nu är där uppe lite foto på facebook-sidan, har ni tur är ni med.
Det hade jag inte.
Inte många som har tyvärr.
Din rygg var med ?
Idag har jag varit ute o gett ett par sträckor lite öm omvårdnad och i morgon kommer de att vara snustorra. Ska du med ut o visa hur man kör utan att bromsa? Visserligen visade Simon hur man gör o det var svårt att få upp hakan efteråt.emmer sa:Fast nu när sista sträckan stängt för i år så kommer solen :-)
Äh faan, det törs inte jag :-)C-dale sa:Idag har jag varit ute o gett ett par sträckor lite öm omvårdnad och i morgon kommer de att vara snustorra. Ska du med ut o visa hur man kör utan att bromsa? Visserligen visade Simon hur man gör o det var svårt att få upp hakan efteråt.emmer sa:Fast nu när sista sträckan stängt för i år så kommer solen :-)
Jimel sa:Här kommer min dag i leran, klantarslet till kameraman hade missat att ladda batteriet så SP1 och 2 kom inte med.
GBGWkndWarrior sa:Här kommer en film från helgens lerfest. Första endurot jag sett live och det bjöd på mycket underhållning :)
Starkt kört allesammans!!
Fet!
EST sa:Såg lite småslirigt ut :) Hittade på fejjan en film som såg bra ut :)
Det där lät inte så bittert. :DRaggamuffin sa:Sen såklart den officiella fotografen som får betalt av allas startavgifter men bara fotograferar hälften av startfältet - de fotona kommer på facebooksidan.