Exklusivt?

Exklusivt?
>Ojojoj!, med den inställningen undrar jag om du någonsin kommer få ha så kul på en cykel som du kan ha.
>Märkeshulliganer som du finns i alla brancher. Och jag tänker inte lägga någon större tid på att säga hur >otroligt fel jag tycker det är. Alla är vi olika och alla har vi våra åsikter. jag är ivf glad att jag inte >är nere i det träsket längre.

Äsch, Per är väl bara litet snobbig / väldigt fäst vid vissa märken. Det lider väl ingen någon skada av förutom han själv möjligen. Fast jag tvivlar på att Per ser det på det sättet. Rätta mig om jag har fel Per, men du tänker väl ungefär så här: "Varför ödsla tid på skitmärken när det finns bra grejor?"
Så tänker jag om amerikansk whiskey.

Exklusivt?
Jag rekommenderar Segafredo-bönor för en värdig kopp espresso.
En kilospåse i rödmetallic, finns på gamla Roviras nu A Tavola
på Hökens gata i Stocktown (250spänn typ).

Exklusivt?
250 spänn kilot för kaffebönor? Någon skrattar hela vägen till banken ;-)
Egentligen ganska oväsentligt att diskutera espresso om man inte jobbar som barista eftersom inga espressomaskiner som är värda namnet passar för hemmabruk.

Exklusivt?
R, påsen ligger i kylen, jag har haft näsan i
den ett par gånger, jag är inte 100 men det finns
en smal chans att de kanske har sett sina bästa
dagar, ska testa i helgen så får vi se om det
smakar Titan, Alu eller Stål.

Exklusivt?
Mathias Skrev:
-------------------------------------------------------

> Äsch, Per är väl bara litet snobbig / väldigt fäst
> vid vissa märken. Det lider väl ingen någon skada
> av förutom han själv möjligen. Fast jag tvivlar på
> att Per ser det på det sättet. Rätta mig om jag
> har fel Per, men du tänker väl ungefär så här:
> "Varför ödsla tid på skitmärken när det finns bra
> grejor?"
> Så tänker jag om amerikansk whiskey.

Ja, ungefär så, men skulle inte betrakta det som snobbism, när man är sjutton är möjligen all whisky spännande sedan lär man sig. Jag hojar på en utordentligt fin ram med toppkomponenter som jag är väldigt nöjd med, så nöjd att jag faktiskt inte längtar efter att köpa eller cykla på någon annan hoj, och är dessutom väl medveten om att vilken hoj man har är inte det avgörande, vi har cykelkompisar som hojar på urgamla helstela hojar, och är övertygade om att de har lika kul som vi.

Dessutom vill jag säga, att jag inte alls är negativ till att pröva andra hojar, om någon ber mig vänligt, var faktiskt nyligen ut o testade en hoj åt vår trevliga LBS med uppmaningen att köra hårt i Lunsen.

lunsenl10c.jpg

Om jag förstår saken rätt har frågan uppstått här för att jag råkade skriva att det inte är särskilt sannolikt att jag någonsin kommer att pröva en Commencal, ett helt sanningsenligt påstående, men för all del om Danne lånar mig en ska jag gärna ta en sväng på den, särskilt om det gör någon annan gladare, men jag skulle hellre pröva någon av Dane´s Moots, f ö att inte tala om den nya Turner Flux. Det är min smak, och den har jag rätt att ha precis som jag vill så länge jag inte skadar någon annan.

Per

Exklusivt?
jomper Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag och Leo såg Merca-hojar i Monaco när vi var
> där och promenerade förrförra sommaren. Finns
> fotodokumenterad nånstans, har för mig att den
> hade rätt sunkiga komponenter.

Denna här? :-)
164.jpg

Restan av bilderna från UCPA resan ligger fortfarande på <http://w1.311.telia.com/%7Eu31115951/gallery/mtb020727/index.htm>

/Leo

Tillbaka
Topp