Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
turbo100 sa:Den cykel jag tänker mig köpa finns i Svart och Röd.
Som medelålders mogen herre tänker man naturligtvis den diskretare svarta modellen.. men den röda lockar med attityd :)
Vad är egentligen 'lämpligast' för oss nybörjarmotionärer?
jingleyschmidt sa:Sålänge det inte är en turkos Bianchi så är du good to go! ;)
Men är fortfarande turkos.Karikari sa:Nu försöker du trolla oss. Färgen heter Celeste! ??jingleyschmidt sa:Sålänge det inte är en turkos Bianchi så är du good to go! ;)
Stumpy sa:Aldrig svart eller vitt, om man får välja.
(Har två svarta cyklar.)
Hr F sa:Om vi talar landsväg så kommer du att få ett elände att välja kläder.
+1Alex Supertramp sa:Genomskinligt är fräckt.
jingleyschmidt sa:Missförstå mig rätt; jag är ett stort fan av turkos, det är just turkos+bianchi som skriker lite medelålderskris på något sätt. :P
Ja på kläderna ja ;)Alex Supertramp sa:Genomskinligt är fräckt.
turbo100 sa:"Stealth" eller "Russian Race Red"..
Behöver köpa rubbet så just nu är jag lyckligt fri :)Berk sa:Matchar dina cykelkläder med Russian Race Red? Annars måste du räkna till nya kläder.
toysc sa:Ja på kläderna ja ;)Alex Supertramp sa:Genomskinligt är fräckt.
Erra sa:Själv slog jag till på en
https://www.bikester.se/orbea-occam-tr-m30-heldaempad-mtb-roed-svart-856681.html
Signalröd är knappast diskret heller (: och ja, jag ör nybörjare jag med.
Håller med om det -Geekstremist sa:Hmm, inget lätt val. Imho är den röda nyansen lite gräll ...
Konsensus sa:Gäller att synas, färg är snyggt. Toktråkigt med svart. Av någon orsak ska nu även texten vara i en annan nyans i svart så hela cykeln ser ut att vara en fulKines. Välj utifrån första känslan, den är alltid rätt.
jonte987 sa:Kan nån fixa diagram på detta? Svart låter lockande
jingleyschmidt sa:Ursäkta men varför i hela fridens namn frågar du OSS om vilken färg DU ska ha?! :D
ChrisChrist sa:jonte987 sa:Kan nån fixa diagram på detta? Svart låter lockande
Jag har såklart redan diagram för detta efter en testvecka i Åre med cyklar i olika färger, men i övrigt identiska specifikationer (och reach).