Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
desmo sa:http://www.planetx.co.uk/i/q/CBUBOOFATNX1/on-one-fatty-sram-nx1-fat-bike-(special-build)?utm_source=The+Planet+X+and+On-One+Mailing+List&utm_campaign=9cd2d193d3-EMAIL_CAMPAIGN_2016_11_29&utm_medium=email&utm_term=0_561486488b-9cd2d193d3-271167609&mc_cid=9cd2d193d3&mc_eid=569fa15926
Måste väl vara prisvärt? Enda som saknas är fälgband.
Några uppenbara brister?
Miracle sa:desmo sa:http://www.planetx.co.uk/i/q/CBUBOOFATNX1/on-one-fatty-sram-nx1-fat-bike-(special-build)?utm_source=The+Planet+X+and+On-One+Mailing+List&utm_campaign=9cd2d193d3-EMAIL_CAMPAIGN_2016_11_29&utm_medium=email&utm_term=0_561486488b-9cd2d193d3-271167609&mc_cid=9cd2d193d3&mc_eid=569fa15926
Några uppenbara brister?
Bromshandtagen på fel sida, skulle jag tro. :)
frid!
Miracle sa:desmo sa:http://www.planetx.co.uk/i/q/CBUBOOFATNX1/on-one-fatty-sram-nx1-fat-bike-(special-build)?utm_source=The+Planet+X+and+On-One+Mailing+List&utm_campaign=9cd2d193d3-EMAIL_CAMPAIGN_2016_11_29&utm_medium=email&utm_term=0_561486488b-9cd2d193d3-271167609&mc_cid=9cd2d193d3&mc_eid=569fa15926
Några uppenbara brister?
frid!
ceel sa:Miracle sa:desmo sa:http://www.planetx.co.uk/i/q/CBUBOOFATNX1/on-one-fatty-sram-nx1-fat-bike-(special-build)?utm_source=The+Planet+X+and+On-One+Mailing+List&utm_campaign=9cd2d193d3-EMAIL_CAMPAIGN_2016_11_29&utm_medium=email&utm_term=0_561486488b-9cd2d193d3-271167609&mc_cid=9cd2d193d3&mc_eid=569fa15926
Några uppenbara brister?
frid!
Den kommer i delar, så det är lite tidigt att spekulera i huruvida desmo bygger ihop den fel tycker jag. ;)
whipe sa:Med ett Fattystripperset och Jumbo Jim så har du en ypperlig cykel.
ALK sa:Den uppenbara bristen är on-ones kundsupport. Kanske kan kolla om du kan handla samma kit via trimate? Känns sjukt prisvärd och dessutom kul att få meka ihop själv.
desmo sa:whipe sa:Med ett Fattystripperset och Jumbo Jim så har du en ypperlig cykel.
Vad får man räkna med för en uppsättning Jumbo Jim? 1200kr?
Fattystripper verkar kosta 40-50 USD.
Edit: Tveksam om det blir en fatty för mig. Men ändå nyfiken och priset måste ju vara helt ok.
cola sa:Grym affär iaf! Floaterdäcken är åtminstone inte lika kassa som veedäcken så den är redo även om jj är en given uppgradering! Köp om du behöver en Fatbike!
Trimate har fö varit perfekta att ha o göra med de gånger jag behövt även om tråden är övergiven..
Reivennob sa:Någon som har bilder på egengjorda stänkskärmar? (Ja, jag har googlat, nu är jag ute efter happys sedan tidigare opublicerade lösningar.) Kör med lädersadel som jag inte vill få dyblöt, men framför allt så lyckas jag nästan alltid pricka minst en hundskit som då blir luftburen...
Randigeralf sa:Någon som har bra tips på var jag kan cykla fatbike i Åre under julen? Gärna något där man inte stör alla skidåkare förstås.
AX3L sa:Randigeralf sa:Någon som har bra tips på var jag kan cykla fatbike i Åre under julen? Gärna något där man inte stör alla skidåkare förstås.
Inget svar på din fråga givetvis, men får man cykla på skoterleder har du ju en hel del till ditt förfogande. Vill minnas folk pratat om att de brukar göra det.
Randigeralf sa:AX3L sa:Randigeralf sa:Någon som har bra tips på var jag kan cykla fatbike i Åre under julen? Gärna något där man inte stör alla skidåkare förstås.
Inget svar på din fråga givetvis, men får man cykla på skoterleder har du ju en hel del till ditt förfogande. Vill minnas folk pratat om att de brukar göra det.
Tack.
Jag får tänka som en skoteråkare helt enkelt.
AX3L sa:Randigeralf sa:AX3L sa:Randigeralf sa:Någon som har bra tips på var jag kan cykla fatbike i Åre under julen? Gärna något där man inte stör alla skidåkare förstås.
Tack.
Ja eller titta på valfri karta. Har du inte gröna kartan, som numera är gratis och lätt att få in i tex en telefon, kan den varmt rekommenderas!
Randigeralf sa:AX3L sa:Randigeralf sa:Någon som har bra tips på var jag kan cykla fatbike i Åre under julen? Gärna något där man inte stör alla skidåkare förstås.
Tack.
Randigeralf sa:Tack för tips åter igen.
Om någon undrar hur föret är kring Åre så var det bra för fatbiken. Blåsten har fixat ett underlag som var lagom hårt. Vinterlederna funkade bra att åka på men bäckar är öppna vilket gör det svårt att passera ibland.
Pepperazzi sa:Varför drar du den inte efter Duden Lars? :)
Cannondale jekyl 1000 sa:Den där snökammen, var får man tag i en sådan?
Prövade att dra ett hjul efter skotern och det verkar bli hyfsat men diametern skulle ha varit lite större.
Lars.E sa:Pepperazzi sa:Varför drar du den inte efter Duden Lars? :)
Osäker på om sladden skulle klara den otroligt höga hastigheten jag brukar ha med Duden :)
Så att göra 100 reklam-inlägg om att kommer börja sälja Whyte-cyklar är ok, men att länka till sin annons i Köp&Sälj är inte ok? =)Eveningstar sa:Passar på att göra lite skamlös självreklam här.
Edit: annonser hör hemma på Köp & Sälj, inte i forumet, tack /mod
Eveningstar sa:Så att göra 100 reklam-inlägg om att kommer börja sälja Whyte-cyklar är ok, men att länka till sin annons i Köp&Sälj är inte ok? =)Eveningstar sa:Passar på att göra lite skamlös självreklam här.
Edit: annonser hör hemma på Köp & Sälj, inte i forumet, tack /mod
För att det här ska bli ett OnT-inlägg får jag väl fråga något också:
Om jag kommer ihåg rätt så har fatbike-tävlingen i Högbo tidigare år tillåtit cyklar med minst 3.0"-hjul. Tror ni de kommer ändra de reglerna nu när det finns en massa plus-cyklar med 3.0"-däck? De är ju mycket mer lika vanliga cyklar än fatbikes?