Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Mäktigt! Det är en ganska seriöst tid han drar på med också! =) Ungen har bra smak, Itzy Bitzy är helt makalöst rolig! Har kommit på mig själv att köra den typ 5-6 gånger i rad. =)
Min treåring undrade varför han inte får cykla så.... Argumentet att han ännu inte KAN cykla bet inte, inte heller att vi inte bor där... Det som slutligen tog skruv var det argument som han själv hittade på : pappa har inte byggit sån cykel till mig"..... Börjar redan känna lite press=)
3barnsfar skrev:
-------------------------------------------------------
> själv hittade på : pappa har inte byggit sån
> cykel till mig"..... Börjar redan känna lite
> press=)
Filip älskade Åre´s backar, mest Shimano med de stora hoppen, men gav sig även ut och provade på Avalanche-banan...
Getrappet var också en favorit med farten man får upp:)
Hur lång är Filip? Har en 8-åring som är cirka 145 och han kör med en shred 2-4 utför åre/järvsö som jag tycker fungerar bra. Dock funderar vi på att ev skaffa en fulldämpad nästa eller nästnästa år.
lekiset skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja, han undrar varför han inte får vara med och
> köra tävlingar bland stora killarna..åldern
> spelar väl ingen roll tycker han.:)
I BMX Racing får han tävla nu ;-)
Kanske bor ni inte vid en sådan bana?
Ta tag i kommunen och bygg en! :-D