Vad är vettigt pris om man vill kränga sin 5 år gamla 47" 3D LED platt-tv på Blocket? Tror jag köpte den för strax under 10 000kr på NetOnNet.
http://www.lg.com/se/tv/lg-47LM669T
https://www.dustin.se/product/5010655768/47lm669t-47-led-full-hd-3d-whitealu
Vet att man får helt ok TV för typ 5-6tkr idag men hur står sig en sån här som begagnad egentligen, är den ens värd nåt?
3D är väl en sales pich iaf... Passiv 3D tror jag det kallas, inga batterier behövs till glasögonen.
Är väldigt nöjd med bildkvalitén och enda jag egentligen vill göra är att "byta upp" mig i bildstorlek.
Kan man begära typ 3 500kr? Eller kanske 4 000?
Spec.
Upplösning 1920x1080
Cinema Screen Design - Minimala kanter
3D
Smart Tv
Magic Remote - avancerad fjärrkontroll. Styr TVn genom enkla handrörelser där man även kan göra gester och scrolla. - Handrörelser: Bara peka och klicka. - Rörelse: Med enkla rörelser i luften kan du utföra olika kommandon och spara tid. - Scollhjul: Rulla upp och ner och zooma ut och in med hjulet, precis som på datorn.
Smart Share
Bläddra bland och dela filer från dina egna externa lagringsenheter på tv:n, eller dela filer på datorn, den bärbara eller den smarta telefonen.
Med Skype-kameran kan du titta på, höra och prata direkt med dina nära och kära på din LG Smart TV. Skype-kamera säljs som tillbehör.
Wireless Display
Intels WiDi (Wireless Display)-teknik möjliggör enkel och snabb anslutning mellan TV och bärbara datorer utan sladdar eller internetanslutning.
Micro Pixel Control
Med Micro Pixel Control kan LG erbjuda ännu bättre local dimming i både 2D och 3D där färgdjup och färgomfång förbättras samtidigt som det går åt mindre ström. Individuella LED-block kan styras och ge en större färgvariation och återge ännu bättre svärta.
TruMotion 100Hz
En kombination av 100 och 200 Hz behandar 100/200 bildrutor per sekund, vilket minimerar eftersläpning även i de snabbaste action-sekvenserna. TruMmotion 200Hz är ett fantastiskt verktyg för att visa högupplösta 2D-bilder och hjälper även till för att ge den absolut skarpaste 3D återgivningen.