Woodknocker
Aktiv medlem
Frågor man inte vågar ställa, egentligen....
Verkligen, ska kräva av honom att han skickar tillbaks den. Har trots allt bara gått 1månad!Jag tror att det är dags att du tar ett snack med din kompis som sålde ramen. Känns som om hen köpte en riktigt kass ram som inte fungerar något vidare och sen sålt den till dig. Blåser man sina vänner är man inte en riktig kompis.
Kass är den verkligen, om den är objektivt kass vet jag inte. Jag upplever den som värdelös. Han beställde skiten och vi hade halvtyst agreement om att jag kanske skulle kunna tänka mig den om han inte behövde den, i dessa tider vet man ju inte vad man kan lägga vantarna på.
Nu står jag med en totalt jävla värdelös ram som inte ens klarar av att ha på hjulen. Jag vet att många börjar fila vid färg och till och med när där är metall men det känns fel. Det är en ren dröm som det är nu att ens få tillbaks mina pengar. Funderar på att köpa en skitram i aluminium här redan idag och sedan ta den här fajten vid sidan av. Jag behöver ha något att cykla på. Det är 25 grader och inomhus går bara på tidiga morgnar eller mitt i natten.