Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hur länge håller färgen är frågan, för det lär väl slitas bort fort? :)
Men tyvärr inte helt svart
Inget jag märkt, och det är ju inte vanlig "färg"...Hur länge håller färgen är frågan, för det lär väl slitas bort fort? :)
Nej, hade det funnits hade jag köpt en direkt. Nu blev det en svart SunRace istället, men de funkar ju bra de också.Men tyvärr inte helt svart![]()
Jag har köpt dels från garbaruk, dels från r2 har jag för mig.Köper ni direkt från Gabaruk eller någon annan sida? Kan vara ett alternativ när min nuvarande XG kassett ska bytas och kan hitta billigare alternativ :)
Jag har köpt dels från garbaruk, dels från r2 har jag för mig.
Var det inte ukrainskt? Vad händer nu då egentligen? Jag kan ha fel med.
Den testade jag förut och det funkade inget vidare till min SRAM-kedja i alla fallNej, hade det funnits hade jag köpt en direkt. Nu blev det en svart SunRace istället, men de funkar ju bra de också.
Med risk för att byta ämne: har sett att Leonardi Racing har kassetter för 11 och 12 delar de också. Någon som testat dem?
mest bang for the buck är att renovera sin kassett i samband med kedjebyte. då håller den med sannolikhet nära nog tills cykeln pensioneras av andra skälIntressant tråd, här låter det som om Garbaruk är mest bang for the buck på kassetter. Någon med andra erfarenheter?