Giro d'Italia 2025
Del Toro 35 o Carapaz 35 i odds före loppet, det var som f-n.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Del Toro 35 o Carapaz 35 i odds före loppet, det var som f-n.
Trodde nog ändå att någon skulle chansa med risk för att klappa igenom. Det positiva är ju att det inte är avgjort ännu, även om Del Toro ser svår ut. Men han har ju fått släppa av tidigare i vissa lägen, så en bra dag för Crapaz så.... Yates verkar inte riktigt vara där, men oväntade vändningar på sista bergsetappen har ju skett tidigare.UAE höll sånt jäkla tempo så ingen vågade attackera. Grymt kört av Prudhomme. Jag har svårt att se att Del Toro inte blir totalsegrare. Han ser så sjukt stark och säker ut.
Nu vet jag inte vem du syftade på eller om det var någon ironi jag missade, men det finns ju en del trådar i det ämnet tidigare om nyttan med något på huvudet när det är varmt. (25 grader är ju förövrigt inte jättevarmt.)Men varför har han mössa ? Måste ju vara minst 25C !
Nu kör vi - för rätta känslan
![]()
Rai Sport - La diretta in streaming video su RaiPlay
Rai Sport, Diretta Live streaming su RaiPlaywww.raiplay.it
Nu kör vi - för rätta känslan
![]()
Rai Sport - La diretta in streaming video su RaiPlay
Rai Sport, Diretta Live streaming su RaiPlaywww.raiplay.it
UAE höll sånt jäkla tempo så ingen vågade attackera. Grymt kört av Prudhomme. Jag har svårt att se att Del Toro inte blir totalsegrare. Han ser så sjukt stark och säker ut.
Jag har nordVPN och även om jag är ansluten via Italien tillåter inte Raiplay mig streama. Har du tips?If there is a will, there is a way!
Carapaz drog lans.Milslånga "slakmotor" på breda vägar utan svängar, 6-7% motlut, har väl inte gett offensiv cykling senaste 10 åren. Inte förvånad det kördes defensivt idag.
Var det någon tvekan innan om hur sinnessjukt bra UAE är?Ja, UAE känns mer och mer som ett superteam och Del Toro är en hyfsad 21 åring.Hoppas verkligen han tar hem detta men i TDF håller jag på Vingen.
Det var lite coolt igår när man verkligen såg att Del Toro var den nya kaptenen. Innan Ayoso bröt har han kämpat själv utan något jättestöd av laget.Var det någon tvekan innan om hur sinnessjukt bra UAE är?
Men jag hoppas ändå på Carapaz och Jåååååånas för att de UAE åtminstone ska få slita lite.
Det var lite coolt igår när man verkligen såg att Del Toro var den nya kaptenen. Innan Ayoso bröt har han kämpat själv utan något jättestöd av laget.
"Hyfsad"Ja, UAE känns mer och mer som ett superteam och Del Toro är en hyfsad 21 åring.Hoppas verkligen han tar hem detta men i TDF håller jag på Vingen.
+1
Och igen !Gåshud nu, en gul cyklist bara glider uppför berget !