Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
izar sa:Blev en runda över Järvafältet, lite sprit på sina ställen men underlaget var hårt så det rullade på helt ok.
Skogling sa:Lampfri i morse.
mhenry sa:Mötte Fjärdebrunn vid Slussen. Men han hade annat i tankarna, tror jag :)
Fjärdebrunn sa:mhenry sa:Mötte Fjärdebrunn vid Slussen. Men han hade annat i tankarna, tror jag :)
Det var som attan!
Mötte jag någon idag?
Guldragge sa:Vid sån här köld är det alltid samma sak: stelfrusna fingertoppar efter 20 minuter men sedan när jag kommer fram efter dryga timmen är händerna jättevarma. Med tårna är det precis likadant fast exakt tvärtom.
Fjärdebrunn sa:Den lilla medvinden var fin; även den gnistrande kvällen. Lät inte bilister utan koll på stopplikten förmörka sinnet.
Testar semikolon idag. Behövs träning.
Pfaff sa:Fjärdebrunn sa:Den lilla medvinden var fin; även den gnistrande kvällen. Lät inte bilister utan koll på stopplikten förmörka sinnet.
Testar semikolon idag. Behövs träning.
Bra där; semikolon är underskattat!
zodah sa:Ganska kallt i starten. Fick sen upp lite värme. Kallt om fingrarna.
Nya pendlarcrossen/gravelbiken är pålitlig. Tills igår när baknavet börjat krångla. verkar frysa vid ca -10. Inte hela tiden men om man står stilla vid ett rödljus och skall trampa igång så får jag ett halvt varv luft istället. Klackarna verkar inte ”ta” direkt inne i navet. Jävla skit. Vad gör man åt det?
What? Lever den fortfarande? Den såg ju ledsen ut redan för sex-sju år sedan.SuperApe sa:Poison opium cross som såg ungefär lika ledsen ut som min svarta
MrGunnar sa:Jag är på inget sätt någon expert men borde inte det vara klackarna på bodyn som fettet fryser i lite? Borde bara vara att plocka isär torka av och antingen en olja eller ett fryståligt fett istället.
zodah sa:Ganska kallt i starten. Fick sen upp lite värme. Kallt om fingrarna.
Nya pendlarcrossen/gravelbiken är pålitlig. Tills igår när baknavet börjat krångla. verkar frysa vid ca -10. Inte hela tiden men om man står stilla vid ett rödljus och skall trampa igång så får jag ett halvt varv luft istället. Klackarna verkar inte ”ta” direkt inne i navet. Jävla skit. Vad gör man åt det?