Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
zodah sa:vapnet:
skrotfot sa:zodah sa:vapnet:
Fin zodah, verkligen smarrig!
skrotfot sa:Men det var nice ändå, får se om jag försöker göra om det hela med annan rutt i eftermiddag/kväll :)
bossjo sa:Härlig pendling som avslutades på kaffebar på bysis under körsbärs blommorna tillsammans med staine. Hoppas få se fler sthlm pendlare nästa vecka 745-815
evo sa:bossjo sa:Härlig pendling som avslutades på kaffebar på bysis under körsbärs blommorna tillsammans med staine. Hoppas få se fler sthlm pendlare nästa vecka 745-815
För en oinvigd, var ligger bysis?
Det man kallar för d*ckpic?NickPick sa:Folk verkar kolla mycket på en när man har kort på nederkroppen för övrigt.
Johanssonjens sa:Premiär idag. kändes OK, lite halvtaskiga ben när de lutar lite uppåt. Lär förbereda mig bättre med matdosan, ryggan blev tung med salladslåda, matlåda och såsburk i glas! inte en cyklist i sikte...
Men en otroligt fin morgon.
42,7km, 1h18min
Bengt-re sa:Tusan vad de gräver upp stan, jag har sett cyklocrossbanor som varit enklare och snabbare att cykla på än dagens pendlingsstråk.
En spaning. Såg två(!) cyklar med kedjebrott i morse. Tror att jag brukar se en var femte år. Har Timell börjat lära ut cykelmeck eller?
staine sa:Bra bilder federico. Men fattar inte, hur gör ni andra, det måste vara extremt frustrerande att komma fram till rölyset där vid Tegelbacken, lång kö med seeega cyklister, alla hinner inte ens över och man får stå och vänta till nästa grönt. Eller nästa igen. Det gäller att ha gott om tid. Typ som när man kör bil.
zodah sa:staine sa:Bra bilder federico. Men fattar inte, hur gör ni andra, det måste vara extremt frustrerande att komma fram till rölyset där vid Tegelbacken, lång kö med seeega cyklister, alla hinner inte ens över och man får stå och vänta till nästa grönt. Eller nästa igen. Det gäller att ha gott om tid. Typ som när man kör bil.
Om det går, glider förbi hela kön och ställer mig längst fram. Annars, vänta och vänta.
Haha, japp. Närbild på skruvdragare halva programmet, som vanligt. Kör med grabber från byggmax i stället för kedjenit. Ska tydligen funka lika bra.Bengt-re sa:Tusan vad de gräver upp stan, jag har sett cyklocrossbanor som varit enklare och snabbare att cykla på än dagens pendlingsstråk.
En spaning. Såg två(!) cyklar med kedjebrott i morse. Tror att jag brukar se en var femte år. Har Timell börjat lära ut cykelmeck eller?
staine sa:Bra bilder federico. Men fattar inte, hur gör ni andra, det måste vara extremt frustrerande att komma fram till rölyset där vid Tegelbacken, lång kö med seeega cyklister, alla hinner inte ens över och man får stå och vänta till nästa grönt. Eller nästa igen. Det gäller att ha gott om tid. Typ som när man kör bil.
Åttioåtta sa:staine sa:Bra bilder federico. Men fattar inte, hur gör ni andra, det måste vara extremt frustrerande att komma fram till rölyset där vid Tegelbacken, lång kö med seeega cyklister, alla hinner inte ens över och man får stå och vänta till nästa grönt. Eller nästa igen. Det gäller att ha gott om tid. Typ som när man kör bil.
Vet att det inte är ett ok beteende men jag tränger mig alltid längst fram. Rättfärdigar det med att jag ändå inte sinkar någon. Pendlingarna handlar alltid bara om att komma förbi en klunga, cykla ikapp nästa, ta sig förbi, komma ikapp osv. Värre är det med de som långsamt masar sig fram men ändå måste stå längst fram vid rödlysen.
federico sa:9 Maj
Fina bilder
Fjärdebrunn sa:Hur cyklar man ZEN i motvind?
Benet sa:Ny sadel, rumpan glad, kul att cykla igen, fritt fram överallt. Swoosh.