Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
wukkaN sa:Har febrilt letat efter den där "visa din elcykelkränkning"-tråden men det verkar vara borta. Lite så var min pendling idag, dock fint väder :)
evo sa:Keps? Vad syftar ni på? Vad det än är hade jag nog behövt det idag.
...och du ska inte ha cykelvarianten eftersom en helt vanlig keps, (som kan kosta 19:90 på xxl när de har sina signalfärgade jaktkepsar inne), har lagom lång skärm för snöyra. Bästa cykeltillbehöret, förstår inte folk som plågar sig utan :)evo sa:Keps? Vad syftar ni på? Vad det än är hade jag nog behövt det idag.
Peth sa:evo sa:Keps? Vad syftar ni på? Vad det än är hade jag nog behövt det idag.
Keps är en huvudbonad med skärm. Cykelvarianten har kortare skärm än en basebollkeps.
fhloston sa:wukkaN sa:Har febrilt letat efter den där "visa din elcykelkränkning"-tråden men det verkar vara borta. Lite så var min pendling idag, dock fint väder :)
Denna?
https://happyride.se/forum/read.php/1/3325852/page=3
Dagens pendling har inte hänt ännu, men det är snö ute.
Undrar lite vilka nackdelarna är med skärmar? Jag gillar verkligen skärmar :)emmer sa:Idag var andra dagen denna höst/vinter det hade varit trevligt med skärmar. Men det är ju bara att cykla lite lugnare. Så precis som med dubbdäck (ingen dag ännu denna höst/vinter) så överväger fördelarna med att inte ha det stort över nackdelarna med att ha det...
johan44 sa:...och du ska inte ha cykelvarianten eftersom en helt vanlig keps, (som kan kosta 19:90 på xxl när de har sina signalfärgade jaktkepsar inne), har lagom lång skärm för snöyra. Bästa cykeltillbehöret, förstår inte folk som plågar sig utan :)evo sa:Keps? Vad syftar ni på? Vad det än är hade jag nog behövt det idag.
johan44 sa:Undrar lite vilka nackdelarna är med skärmar? Jag gillar verkligen skärmar :)emmer sa:Idag var andra dagen denna höst/vinter det hade varit trevligt med skärmar. Men det är ju bara att cykla lite lugnare. Så precis som med dubbdäck (ingen dag ännu denna höst/vinter) så överväger fördelarna med att inte ha det stort över nackdelarna med att ha det...
evo sa:johan44 sa:...och du ska inte ha cykelvarianten eftersom en helt vanlig keps, (som kan kosta 19:90 på xxl när de har sina signalfärgade jaktkepsar inne), har lagom lång skärm för snöyra. Bästa cykeltillbehöret, förstår inte folk som plågar sig utan :)evo sa:Keps? Vad syftar ni på? Vad det än är hade jag nog behövt det idag.
Ah, tackar för tipset, var inne ett tag på att det var cykelspråk för skärmen på mtb-hjälmar. Cykelkeps vet jag vad det är, äger 2 st. men kom aldrig på tanken att använde dem annat än i solsken.
staine sa:evo sa:johan44 sa:...och du ska inte ha cykelvarianten eftersom en helt vanlig keps, (som kan kosta 19:90 på xxl när de har sina signalfärgade jaktkepsar inne), har lagom lång skärm för snöyra. Bästa cykeltillbehöret, förstår inte folk som plågar sig utan :)evo sa:Keps? Vad syftar ni på? Vad det än är hade jag nog behövt det idag.
Ah, tackar för tipset, var inne ett tag på att det var cykelspråk för skärmen på mtb-hjälmar. Cykelkeps vet jag vad det är, äger 2 st. men kom aldrig på tanken att använde dem annat än i solsken.
Annars kan du få en av mig jag har ca 14 stycken. Använder dom dock aldrig vintertid då dom är jäkligt dåliga på att täcka öronen, men kanske dags att tänka om? Mössa plus keps? Kanske goggles också när man ändå håller på?
;)
Radiac sa:Tog bilen idag, men såg saltsoparen på Gröndalsbron från Essingeleden, kanske blir bra nästa vinter....
(även om 07:45-tiden kanske är i senaste laget)
Sant, jag cyklar numera upprätt. Om man sitter på en cross eller liknande så kanske cykelkeps är bra, tänkte inte på det...nikasp sa:Cykelkeps säger jag. Helt suveränt då man kan köra utan brillor (som jag alltid annars har för att skydda ögonen. Ser man ens nåt med en vanlig keps och hur får man in den under hjälmen?
Radiac sa:Lugnt, skönt och händelselöst. Vinden måste varit lite med mej i alla fall... och inget regn till jobbet, men lär väl få igen det på hemvägen
Dags att fundera på att ta bort vinterdäcken nu kanske?