Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Aha det var därför den verkade bekant, grannen har en gård precis bredvid dit vi brukar åka och hugga gran varje vinter :)Hållsjön i utkanten av Vättlefjäll
Lite längre än normalt. Behövde låna böcker från centralbiblioteket vid Rådmansgatan (Stockholm). Blev då tvungen att cykla norrut genom Slussen: ingen höjdare precis. Annars glädjefyllt som vanligt.
Hur många bilister sitter ensamma i stora bilar i köer? Och för hur länge? Alldeles för många troligtvis. Framförallt vid Brommaplansrondellen.
Hoppas på en snabb återhämtning. Och visst några bilister har goda skäl att köra ensama förstås ☺Jag. Ensam i bilen och en snittfart på 13kmh på min 20-kilometersresa hem idag. Var avis på cyklisterna hela vägen och ser fram emot när min kroppsvärk efter skidkrasch förhoppningsvis givit med sig efter sportlovet så cykeln kan få jobba istället...
Ahh, skånsk sommar! Eller va det vinter? :)Pissregn och runt 10 m/s motvind. Som vanligt här i Skåne alltså.
Ahh, skånsk sommar! Eller va det vinter? :)
Otur för er. Cph: blåsigt men klarade precis regnfritt :)
Gratis sandblästring av drivlinan...Nä, otur för dig. Du missade en gratis cykeltvätt. ;)
Pendlingen hem från jobbet igår med stopp för utvecklingssamtal för barn i skolan igår bestod stark motvind och regn. Lyckades bli totalt blöt både på in- och utsidan. Täta skor i all ära, men när det skvalpar i dem är det inte mysigt samtidigt man sitter på mötet. Måste hitta en bättre lösning för glappet mellan skor och regnbyxa vid zenpendling.
Pendlingen hem från jobbet igår med stopp för utvecklingssamtal för barn i skolan igår bestod stark motvind och regn. Lyckades bli totalt blöt både på in- och utsidan. Täta skor i all ära, men när det skvalpar i dem är det inte mysigt samtidigt man sitter på mötet. Måste hitta en bättre lösning för glappet mellan skor och regnbyxa vid zenpendling.
Problemet är att jag använder plattisar och har vattentäta löparskor då jag även går en del med skorna. Vanliga skoöverdrag (om jag hittar tillräckligt stora) går sönder med tanke på hur de kommer att användas. Jag har gjort några lama tester med gaiters men inte hittat något lämpligt än.Skoöverdrag är din kompis...
Ha ha, ja det kanske kan vara en lösning. Undrar vad stilpolisen (utanför cykelvärlden) säger om den lösningen?Såg detta i fulmek-tråden:
Dagens fulmek-tråden
När man ska ut på långfärdsskridskor med pannlampa och lampan har fel fäste mot hjälmen!!happyride.se
Ojojoj krya på dig!Is- krasch- tre frakturer. Har haft trevligare turer till jobbet.Visa bilaga 403336
Får träna på trainern så länge. Bara sprickor så det ska nog gå bra.Ojojoj krya på dig!
Is- krasch- tre frakturer. Har haft trevligare turer till jobbet.Visa bilaga 403336
Ajdå, krya.Is- krasch- tre frakturer. Har haft trevligare turer till jobbet.
Usch.... krya!Is- krasch- tre frakturer. Har haft trevligare turer till jobbet.Visa bilaga 403336