Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Någorlunda medvind till jobbet, och enligt prognosen ska det vända till man ska hem, i alla fall lite åt rätt håll (för mej som gillar medvind...)
Den där stötte jag på förra veckan, fast från andra hållet?Marvellous Älta. Alla spår av GC-bana upphör. (För er som inte vet, skylten avser en gc-bana.) Den totala friheten, lol!Visa bilaga 429341
Den meningsuppbyggnaden var inte att leka med.Skönt att det inte bara är jag som jobbar, och pendlar till jobbet.
Märks i huvudstaden att det är semester - rätt mycket färre människor&cyklister ute på morgonen och även färre än vanligt på eftermiddagen även om det är fler ute generellt än på morgonen.
Kanske. Gick precis förbi en människa här iförd både toppluva och dunjacka.slöhoj i 14 grader. Höst?
Blir lätt halsbrytande meningsbyggnad när man inte är nykter längre.....Den meningsuppbyggnaden var inte att leka med.
ja, såg en av på norra sidan av liljeholmsbron i rusningstid. Extra jobbigt där eftersom rödljusen vid hornstull gör att det kommer stora grupper med cyklister på en gång, ofta 3 i bredd.Massor med cyklister, men bara några laxar på Liljeholms- och Västerbron.
Inte tillräckligt många. ? Jag har inga problem att bara följa med strömmen av cyklister när det är trångt men det dyker ofta upp några som cyklar så långsamt att de nästan trillar. De stoppar upp flödet och orsakar inbromsningar och andra tillbud. Kanske riktad elcykelpremie?Men många fler elcyklar än för några år sedan.