Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Häpp, jag har sen en dryg månad tillbaka en ny kollega som cyklar från Hägersten till Mörby.Första dagen på ny pendlarrutt Hägersten - Mörby. Så klart lite trist genom stan, och inte supercharmigt längs E18 från Roslagstull (samtidigt som det är några bra slakbackar att bita i där), men det är ändå en helt funkis sträcka på det hela taget.
Just denna dag bjöd på mycket sparsamt med med/motcyklister, och en del utmanande modd-över-isgata på gatorna i Vasastan (vilket mest är lattjo), och några riktigt snygga Stockholmsvintervyer.
Samma, Skönt att äntligen få använda kläder som är mer lämpligt för plusgraderLätt medvind till jobbet, lätt motvind från jobbet. Inget att bli förvånad över...
Det har du! Det får bli formationsåkning nån gång.Häpp, jag har sen en dryg månad tillbaka en ny kollega som cyklar från Hägersten till Mörby.
Visst, du drar!Det har du! Det får bli formationsåkning nån gång.
Krya, hoppas du klarar dig från långtids-C.Sittandes med sviterna av Wuhansnuvan kan bara önska sig cykelpendling. Det här suger verkligen
Sittandes med sviterna av Wuhansnuvan kan bara önska sig cykelpendling. Det här suger verkligen
Krya, hoppas du klarar dig från långtids-C.
Känner flera som verkligen är påverkade, kan knappt gå till affären utan att vila halvvägs. Då pratar vi tränade 30 åringar. Snacka om förlust av livskvalitet.
Tack, hoppas på det bästa. Har också hört om det, vilket känns sådär.Krya, hoppas du klarar dig från långtids-C.
Känner flera som verkligen är påverkade, kan knappt gå till affären utan att vila halvvägs. Då pratar vi tränade 30 åringar. Snacka om förlust av livskvalitet.
Jinx! :)Sommardäckspremiär kombinerat med ny drivlina, smorda navlager, medvind och sol. Det här kan jag tänka mig att göra om!
Medvind och pigga ben uppmanade till lite motlutssprättande
Är inte det du skrev en rätt bra beskrivning på våren?Motvind, +1 grad, lätt regnstänk med inslag av snö. Någon mer än jag som längtar efter våren? ?
Bah, så här års borde man ha klippt gräset redan här i Skåne ?Är inte det du skrev en rätt bra beskrivning på våren?![]()
Ibland är det bra att vila sig i form!Blodstrimmor i hostslemmet. Cykelpendling känns avlägset.
Blodstrimmor i hostslemmet. Cykelpendling känns avlägset.
De har satt mig på cortison. Får väl ta det, ännu, lugnareHmm, säkrast att åka till farbror doktorn?
Det där jävla viruset är läskigt. Ta det lugnt. Var själv sänkt i nästan 4 månader av det. Orkade ingenting, men börjar komma igen nu.De har satt mig på cortison. Får väl ta det, ännu, lugnare
Titta inte på dem och säg inte MU. de blir galna och börja jaga en..
Det där jävla viruset är läskigt. Ta det lugnt. Var själv sänkt i nästan 4 månader av det. Orkade ingenting, men börjar komma igen nu.