D
Deleted member 63645
Guest
Hallå cyklist! Hur var dagens pendling? - Del 9
Tog fel handskar imorse ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Grejen är att inte ha hastighetsmätaren framme, mkt bättre utan och koncentrera sig på ansträngningsnivån.Går det att lära sig tycka om cykling i motvind, vad säger ni som cyklat mycket och länge? ;-)
Om du är zen så skall du väl inte stanna och fota, då skall du zkynda dig!
Köp?Fint väder men jag tänker gnälla iallafall, sned motvind både till och från jobbet ?
Jävla lyxproblem men jag ”behöver ” en gravel då hade motvinden inte besvärat mig alls.....? Eller....
Kämpakrya gubbs
Fuckcancer
Mange
Den medvinden hade jag i ansiktet ?I morse blev det långlång, buff och vinterhandskar för att matcha psykofarmakavädret i Stockholm. Humöret hjälptes upp lite grann av den saftiga medvinden!
Har det någonsin hänt att en motvind på morgonen blir medvind på eftermiddagen?Den medvinden hade jag i ansiktet ?
Däremot var det uppehåll tills jag kom in i city och om jag har tur så får jag medvind hem....?
Idag händer det , om inget ändras inom 10min. ?Har det någonsin hänt att en motvind på morgonen blir medvind på eftermiddagen?
/R
App app app , moralstärkande och härdande motvind?Inte helt otippat blev hempendlingen i sjuk motvind. Dessutom toppad med rejäla snö/hagelbyar. Pendlingen kvalade in i det absoluta bottenskiktet när det gäller njutbarhet.
Såklart, det var ju det jag menade förstås ?App app app , moralstärkande och härdande motvind?
Riktigt dåligt väder kan vara kul när man är beredd på det (har med rätt kläder och inställningen att det dåliga vädret är en utmaning). Annars är det moralstärkande. Eller demoraliserande. Bara att välja.Inte helt otippat blev hempendlingen i sjuk motvind. Dessutom toppad med rejäla snö/hagelbyar. Pendlingen kvalade in i det absoluta bottenskiktet när det gäller njutbarhet.
Whoha...han måste vara x-bud som vi sa på Gröna BudetGrabben cyklade 37 bud idag.
Det är ok om han gnäller på vädret.