Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tog mig hem också. Träffade en trevlig man på färjan hem. Han bor i Södertälje, jobbar natt i Vällingby. Nu var han på väg på cykel till jobbet. Planerade att cykla VR med sin bror om något år eller två. Jag började genast promota Slottsrundor och randocykling istället.? Jag känner mig lite krokig men skall försöka igen imorgon.
Från färjan till jobbet 21km enkel. Hemifrån till jobbet + färja (borträknad) 46 km enkel. Jag brottas med rehab från avsliten hälsena i oktober. Tog elbil idag, lite mör från igår. Försöker cykla imorgon igen.Hej Hasse#7, kul att det finns de som jobbar och pendlar denna vecka (känns lite ensamt).
Hur långt har du? Hur är rutten?
Jag har 22,6km, kortaste vägen (Falun-Borlänge) och den är otroligt fin ! (Är det därför jag längtar hem så fort jag klev av cykeln i morse)...
-Aha, bra jobbat med rehab och 46km ! Där fick jag litet perspektiv?Från färjan till jobbet 21km enkel. Hemifrån till jobbet + färja (borträknad) 46 km enkel. Jag brottas med rehab från avsliten hälsena i oktober. Tog elbil idag, lite mör från igår. Försöker cykla imorgon igen.
När jag inte har 30-dagarskort och närmar mig Stockholm brukar jag tänka att det skulle vara värt en hundring för att slippa Stockholm. Sen svänger jag av till färjan och "får" trettio kronor av dem. ???Ja det är bra cykel är gratis annars hade man ju tagit en annan runda. Men för ett tag sen tog dom väl 10 spänn för cykel har jag för mig. Hutlöst som sagt, löjlich tom!
Vad tycker du om bilen?Visa bilaga 501983Gjord av socker. Låg självdisciplin.
Jag älskar den. Men min är en USA-import från 2013. Har ingen uppfattning om de nya som bara är något år. Men min har attityd, går billigt och gör mig allmänt glad. Alla gillar den.Vad tycker du om bilen?
Funderar på att byta vår ena bensinkombi mot en 500e.
Håller med (även vid 06:30 ish idag). Men skönt var det ändå; vindstilla och lågtrafikerade vägar ?Långärmat imorse vid 0520 ish.
Hade nog gått med tshirt efter 5 minuter men det var då inte mysigt imorse![]()
Om man inte har en sån här ?Noterat: En elcyklist som försöker köra om en annan elcyklist är som att en långtradare försöker köra om en annan långtradare - plågsamt!
Så är det nog.Snabb. Riktigt snabb. PB för att vara exakt. Trots minst sagt halvknackiga förutsättningar. Det måste vara nya sadeln som gjorde sitt till. ?
Kan hända det bara var en simpel aero-ram. De skall vara snabba som bara den.Lite fuktrått sådär direkt på morgonen så tunn vindjacka på. Kokt sista milen.
Cyklade förbi en väldoftande medelålders kvinna med den där lite för upprätta stilen med lite för hög växel som kännetecknar elcyklisterna. Det märkliga var att jag inte (i hastigheten) kunde se varken motor eller batteri...
Vilken väg blir det då ? grusvägen via hinsnoret ?Hej Hasse#7, kul att det finns de som jobbar och pendlar denna vecka (känns lite ensamt).
Hur långt har du? Hur är rutten?
Jag har 22,6km, kortaste vägen (Falun-Borlänge) och den är otroligt fin ! (Är det därför jag längtar hem så fort jag klev av cykeln i morse)...