Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag skall försöka hinna dit och får förhoppningsvis med mig Valle också :)
Blir det en kortare runda eller kör ni samma sträcka som vanligt? Blir det tillräckligt lång paus för kaffe?
Tänkte på att det inte bör gå lika "snabbt" som vanligt med all snö som faller nu, växlarna och
bromsarna vill inte riktigt sammarbeta på HTn men jag får göra ett försök. :)
/Klabbe
Tack för en trevlig tur. Lite kallt om fingrarna i början men bättre sen.
Otroligt vackert i skogen. Den första snön är alltid vitast!
Körde med dubbat och var nöjd med det. Isfläckarna var inte så många, men dom fanns var väl dolda under snön... Önskar bara att jag haft bredare dubbdäck. 2.1orna är som gjorda för att åka gjupt ner i alla spår. Turen var trots lite tekniskt meck med frusna trissor riktigt trevlig och fin.
Snöpremiären för i år avklarad. Odubbat gick riktigt bra förutom på skrå över hällerna..
Riktigt fina stigar och vakert i skogen.
Tack Stenmark och övriga tappra i kväll. Bra kört. Riktigt behagligt där ute i mörkret!!
Underbart att inte behöva tvätta cykeln!!!
//Jocke//
Ja d är riktigt härligt ute i naturen nu... Skönt med torra stigar o klar luft. Kallt om tassarna första kvarten men sen var d behagligt resten av rundan...
Är d nån som är sugen på att köra lite gokart o dricka lite öl efteråt på fredag? Alla är välkomna att hänga med..
Kolla i torsdagstråden för mer info o gör ett inlägg om du vill med.