[Happy Ride] Varje vecka i Karlstad (del 2)

Behöver fler flaggvakter till DH-tävlingen i Sunne 9:e augusti. Jag har två flaggvakter, behöver ca 30st. Börjar bli smått desperat. Det verkar som om alla ska på bröllop eller semester vid denna tid... :)

Är det någon som sitter på tre stycken klingbult för innerklinga att sälja? På CC är det beställningsvara och vill ju gärna ha dem detta århundrade.

Thomas, jag kommer som flaggvakt på tävlingen. Om Ida är ledig då så kommer hon också, men hon har inte gjort schemat tills dess än så vi får se.

Tiki, ja kolla gärna runt. Jag drar i mina strån, fler får gärna hjälpa till så lättar min ångest lite grann. :)

Såg artikeln i NWT när den var i papperstidningen, Branäs är ett rätt bra berg att bygga bana på misstänker jag. Men det dröjer säkert innan de har nåt på G...

Är det någon som är intresserad av Happyride ikväll vid cirkus 19:00? Funderar på att ta Frolicccykeln... så inget svettotempo för resten av gruppen iallafall

Passar mig perfekt.

Bozz på Lördag kanske vi ska ta oss an Klarälvsbanan fram och tillbaka till Uddeholm???? Vi behöver draghjälp så häng på vet ja. Frolicc Miamaria Kristoffer ni hänger väl med!!!

Andematt nu får vakna och komma ut till Ö:a. Solen lyser på oss här ute. Vore kul om du vill komma till Hammarmacken 17.30. Vore kul om ni alla kom ut till Ö:a. tror det kan bli en trevlig åktur på Bonäsleden ikväll.

Ni kanske kan komplettera cyklingen på lördag med lite överkroppsträning? Det står ett gäng möbler på Malménsgatan 2c som skulle behöva komma ner för trappan och in i en skåpbil (om jag hittar nån att hyra) typ vid 11-tiden..

Flytthjälp önskas på lördag alltså, det är inte så mycket grejer så det borde kunna gå på under 1 timme. Kanske lite sen starttid om man även ska hinna till Uddeholm, så jag förstår om uppslutningen blir minimal. Då får jag och Tiki desto grövre biceps.

Annars kanske en alternativ plan kan va Uddeholm på lördag och flytt på söndag, ska fundera på denna idé ett tag.

En härlig blöt tur på Bonäsleden. Jag kom hem till sist. Efter mitt haveri och en promenad till vägen kom snart min eskort. Tack, Bozze för lånet av telefon. I morgon blir det en tur till CC för reparation...

andematt skrev:
-------------------------------------------------------
> Nåja, det ska bli 150 mil minst närmaste veckan.
> Borde väl vara ett ok mål att klara?
>

Det bidde 165 mil på knappt en vecka. I Bilen.
Lånade en stuga på Norra Fyn ons-månd och hade helt underbar semester. 2 km sandstrand för ungarna att gräva sönder och inte en egen cykel så långt ögat nådde men nog är danskarna ett cyklande folk. Var man såg var det TdF på Tv dagarna i ända och folk ute på vägarna överallt.. Jag sugen? Näää, hur kan ni tro det?

Men nu är det dags för nya tag. Ska försöka hinna läsa ikapp tråden när jag kommit in i vardagslunken igen.

Den där turen till Uddeholm o tebaks känns ouppnåligt för min del men håller ni promenadtempo kanske man kan hänga på till Deje (cirka typ) och vända hemåt där 6-7 mil är nog max för mina ben.

sprang på kilene ikväll och jag har inte bra ben.

Imorgon ska jag ta en liten racertur om någon vill med, kan i stort sett när som helst.

Det verkar bli vind på söndag, så flyttbilen är bokad till lördag så om det är nån som inte har bra ben men vill ha starka armar går det bra att bära grejer på Malménsgatan 2c typ vid 11. Uddeholm får fortsätta att va ett drömmål för mig ett tag till. Osäker på om cykeln skulle hålla så långt..

Tillbaka
Topp