Hedebymaxpuls

roj63

Medlem
Hedebymaxpuls
Vilka ska köra maxpuls nästa helg? Har en liten undran, när jag tittar på banskissen för maxpuls är inte "utmaningen" med på 7,3 km banan. Någon som vet om"utmaningen" kommer att vara med på racet?

Hedebymaxpuls
Jag ska köra, men har ingen aning om utmaningen.... Det fanns ju en utmaning i Mjölby med, är det vanligt att man har sådana???
Sen så kör jag en 6,3km bana, kör ju H-Sport, e ju färsking fortfarande.

Hedebymaxpuls
roj63:
enligt deras inbjudning är banan 6,3km och inte 7,3 så jag vet inte vad du pratar om.

däremot så var mjölbybanan 7 km lång och hade ett parti som kallades utmaningen.

Körde hedeby förra året och jag vill inte minnas att det fanns något extremt parti.

Hedebymaxpuls
roj63:
på den banskissen som ligger på deeras sida så står det bara långa banan 7,3km och korta banan 3,3km samt att langningszon och start/mål är utmärkt.

det värkar förövrigt vara samma bana som ifjol..

märkligt att de skriver 7,3 i banskissen och 6,3 på scf.

Hedebymaxpuls
Hoppas att det finns någon utmaning då, det e ju skoj att cykla sådana partier. I inbjudan står det 6,3 har jag för mig, verkar ha blivit lite förvirring, men oavsett sträcka så är det ju bara att trampa på och se glad ut.

Hedebymaxpuls
Johan A skrev:
-------------------------------------------------------
> Hoppas att det finns någon utmaning då, det e ju
> skoj att cykla sådana partier. I inbjudan står det
> 6,3 har jag för mig, verkar ha blivit lite
> förvirring, men oavsett sträcka så är det ju bara
> att trampa på och se glad ut.

Jopp, vi får hoppas på en utmaning även i sportklassen. Väl mött i skogen nästa helg!

Tillbaka
Topp