High roads fula tröja... samt Csc:s snygga

castrello

Aktiv medlem
Hittade den här bilden på weight weenies... Säger bara: stackars Lövqvist om han ska köra med en sån tröja.

Csc har dock snyggt kit (igen).

Bilagor

• 20080104_trikot.jpg
    20080104_trikot.jpg
    24.8 KB · Besök: 30
  • gal_3383.jpg
    gal_3383.jpg
    30.5 KB · Besök: 21
Det tuffa med CSC-tröjan är ju att det svarta på tröjan består av namnteckningar. Hade jag inte kört Cervelo-hoj så hade jag kunnat tänka mig den. Både Cervelo-hoj och CSC-tröja går dock bort.

Helt okej tröja, stilrent med lite text färger. undrar hur ryggen ser ut. CSC är inte jättesnygg tycker jag, men det viktigaste är väl att man ser vad det är för team antar jag.

High road-tröjan ser väldigt varm ut, skulle verkligen inte pressa upp för en lång stigning i en svart tröja som suger åt sig solvärmen :-( Cscs är klockren, men citerar JT "Hade jag inte kört Cervelo-hoj så hade jag kunnat tänka mig den. Både Cervelo-hoj och CSC-tröja går dock bort." :-)

High Road kommer synas bra. Lite kul med SRM sponsor logon också. Känns som vad som helst kan händer med detta teamet 2008!

Cyklar cervelo med och tycker tröjan är snygg, främst går den bort för att det står Riis cycling på den, dopingbesudladreklam vill jag inte ha.

JLarsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Vi kanske skulle tipsa High Road om Comic Sans
> för att göra det hela komplett.

=)

highroads tröjja va väll inte supervacker, men måste säga att ja inte tycker csc´s va så mycket bättre, speciellt inte när man kom nära inpå den o såg detaljerna

Tillbaka
Topp