Fältprästen
Ny medlem
Hört hos LBS:en....
Jag gjorde det när jag var liten (~5 år). Helt frivilligt dessutom. :)zanoii sa:Om man har barn dresserar man lämpligtvis dem att göra kaffe under tysthet på lördagmorgnar.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag gjorde det när jag var liten (~5 år). Helt frivilligt dessutom. :)zanoii sa:Om man har barn dresserar man lämpligtvis dem att göra kaffe under tysthet på lördagmorgnar.
jonte987 sa:Nu för tiden rynkas det på näsan åt att låta femåringar hantera kokande vatten. Oklart varför. Bäst ialla fall koka kaffet själv.
Johan A sa:Kockknivar? Atle fick kaststjärnor och nunchakos.
Kneecap sa:Johan A sa:Kockknivar? Atle fick kaststjärnor och nunchakos.
Tjena!
Jäkla förortsligister! Men ni äter väl bara mat levererad till dörren så vad fan ska man med en kniv till då?
Luthman Photography sa:Jag vet inte vad min 1,5åring äter. Hon får en pilbåge och eldstål sen släpper jag ut henne i skogen. Hon brukar komma hem mätt iaf.
De är lite egoistiska i den åldern, om ett par år så kommer hon hem med ett vildsvin under armen.Luthman Photography sa:Jag vet inte vad min 1,5åring äter. Hon får en pilbåge och eldstål sen släpper jag ut henne i skogen. Hon brukar komma hem mätt iaf.
I mitt fall var en gasspis också inblandad. Gick att laga mat på själv.jonte987 sa:Nu för tiden rynkas det på näsan åt att låta femåringar hantera kokande vatten. Oklart varför. Bäst ialla fall koka kaffet själv.
Preacher sa:The four Yorkshiremen verkar ha fått kids.
NickPick sa:Personer som använder mellis och föris bör steglas ??
Luthagens livs --> LutisSkogsgubben sa:NickPick sa:Personer som använder mellis och föris bör steglas ??
Jag vill lägga till två ord.
Som inflyttad uppsalabo har jag tvingats utstå följande:
Gamla Uppsala --> Gamlis
Akademiska sjukhuset --> Ackis
Fältprästen sa:I mitt fall var en gasspis också inblandad. Gick att laga mat på själv.jonte987 sa:Nu för tiden rynkas det på näsan åt att låta femåringar hantera kokande vatten. Oklart varför. Bäst ialla fall koka kaffet själv.
ForesterGuy sa:Fältprästen sa:I mitt fall var en gasspis också inblandad. Gick att laga mat på själv.jonte987 sa:Nu för tiden rynkas det på näsan åt att låta femåringar hantera kokande vatten. Oklart varför. Bäst ialla fall koka kaffet själv.
Så du slapp hugga ved?
Hade ingen vedspis när vi bodde i Stockholm. Inte nu heller förresten.ForesterGuy sa:Fältprästen sa:I mitt fall var en gasspis också inblandad. Gick att laga mat på själv.jonte987 sa:Nu för tiden rynkas det på näsan åt att låta femåringar hantera kokande vatten. Oklart varför. Bäst ialla fall koka kaffet själv.
Så du slapp hugga ved?
Luthman Photography sa:Jag vet inte vad min 1,5åring äter. Hon får en pilbåge och eldstål sen släpper jag ut henne i skogen. Hon brukar komma hem mätt iaf.
ooms sa:Luthagens livs --> LutisSkogsgubben sa:NickPick sa:Personer som använder mellis och föris bör steglas ??
Gamla Uppsala --> Gamlis
kogoyo sa:ForesterGuy sa:Fältprästen sa:I mitt fall var en gasspis också inblandad. Gick att laga mat på själv.jonte987 sa:Nu för tiden rynkas det på näsan åt att låta femåringar hantera kokande vatten. Oklart varför. Bäst ialla fall koka kaffet själv.
Så du slapp hugga ved?
Min då 6-åring:
Livsfarligt! För veden alltså!
ooms sa:Luthagens livs --> LutisSkogsgubben sa:NickPick sa:Personer som använder mellis och föris bör steglas ??
Gamla Uppsala --> Gamlis