S
Stewe
Guest
Hur gammal är du?
fyller 54 i år
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du är 3 dagar yngre än mig.Kupa sa:Den 31 mars 2018 (min fars födelsedag!) blir jag 16.000 dagar gammal. Lite senare fyller jag 44 år.
Hasse#7 sa:Skogling sa:Jag är 50 om mindre än ett år.
Jag var yngre än 50 för ett år sen.
saik13 sa:Lika gammal som Mike Tyson, Carola, Kenny Bräck och Stefan Edberg.
Om det är någon som minns dessa föredettingar.
If you think you are to old to rock'n'roll, then you are. // Lemmy KilmisterCrocko sa:20 år för gammal för att dö som en rockstjärna
56 alltså. Samma här.dans sa:Jag tillhör den mest legendariska årgången av alla.
Pfaff sa:Bengt-re sa:Jag är född efter första månlandningen men innan den sista (senaste?).
Den första såg jag lajv på tv. I direktsändning. Svart/vitt och definitivt tjock-tv. Hör kanske hemma i nostalgitråden?
Nä... så sent som 1972!saik13 sa:Intressant. När kan det ha varit, 1920-talet kanske?
Samma här så jag fortsätter leva som en...Crocko sa:20 år för gammal för att dö som en rockstjärna
Spacekitty sa:29, blir inte äldre än så. Känns bra.
Gnisttrampare sa:35 i 3 månader till
MartinRF sa:Om lite drygt ett år fyller jag primtal. Det är fem år sedan jag gjorde det sist.
Jag hjälpte till att riva Berlinmuren.xyz-saft sa:Dagen jag föddes började dom riva Berlinmuren...