Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stort grattis då och välkommen till 50+ klubben, som jag själv varit medlem av i drygt ett år.Igår var sista dagen som jag var 49...
Oj! Byter du nick till Laan85 nästa år?Jag håller med… Eller så är det något med forum som inte klickar så bra med yngre. min ålder får man väl en hyfsad ledtråd till via mitt nick.
Jodå ibland, men inte alls lika mycket som för något år sedan.Men hu va gamla ni är då. Cyklar inte ungdomarna nu för tiden?
Gött, då är det Herrar "Masters" som gäller i ESS kommande säsong.Igår var sista dagen som jag var 49...
Då undrar ju vän av ordning om du började ditt liv som 27-åring eller om du han leva några år dessförinnan.Senast jag fyllde år blev jag 27år för 28:e gången...
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7.. ..24, 25, 26, 27, 27, 27, 27, 27, 27, 27, 27 osv.Då undrar ju vän av ordning om du började ditt liv som 27-åring eller om du han leva några år dessförinnan.
Dags att uppdatera... ;-)Snart 38.
Stäm staten för förtal och hänvisa till Garmin!?Enligt Garmin 43, staten påstår att jag fyller 50 om 21 dagar ...
Då får jag nästan barnbidrag isf pension inom 8 år?Stäm staten för förtal och hänvisa till Garmin!?
Ny definitionen på lillgammal?Då får jag nästan barnbidrag isf pension inom 8 år?
Byta mot en radiostyrd bil och en softairgun?ja e 13 å har en kona scrap med ss och vita sas
Eller, med lite annat synsätt, 100.Ungefär 13,8 miljarder år. I början var jag dock lite oorganiserad.
Bit ihop och kämpa!54 enligt kalendern, jämnårig med Tutankhamon enligt spegeln.
Alkoholfritt?Förra veckan blev jag tvungen att visa leg på Systemet...
Det sket sig redan i startblocket, tyvärr: "Den här artikeln behöver fler eller bättre källhänvisningar för att kunna verifieras."Jag ber om ursäkt för att jag dödar tråden, men någon måste göra det: https://sv.m.wikipedia.org/wiki/42_(tal)
Hm, känns som du misslyckades.Jag ber om ursäkt för att jag dödar tråden, men någon måste göra det: https://sv.m.wikipedia.org/wiki/42_(tal)
Det blir bättre med tiden.24, snart 25. Om jag hade ägt en Garmin så hade den nog sagt att jag var närmare 50....
Pojkspoling! ?Igår var sista dagen som jag var 49...
Det har gått bättre för hans efterkommande Filurius. Åker dit och hälsar på i helgen.Fast om man går vidare från 42-sidan till 42 e.Kr.-sidan kan man läsa följande:
Visa bilaga 669715
Verkar ju inte varit så framgångsrik, den där Furius. Fast nog får han lite pluspoäng på namnet.
Jag tänker att alternativet är sämre.Hur gör man för att stämma gud? Det ingick inte i vår deal att man skulle bli gammal och gaggig.
Bättre än herr Adams? Vad har hänt med Wikipedia. ?Det sket sig redan i startblocket, tyvärr: "Den här artikeln behöver fler eller bättre källhänvisningar för att kunna verifieras."
Dom är så sjuka?, att dom ens redovisar skiten.