Idag mötte jag en kvinna...

pewe

Aktiv medlem
på cykelbanan. Damcykel, korg och modern MET-hjälm. Det var bara det att hon hade satt på sig hjälmen bak-och-fram....Har tänkt på detta hela dagen faktiskt......Känner att jag vill dela med mig detta till er...

Skumt att sånt kan hända. Har hört om en man som gjort likadant.

Fast mina första cykelhandskar med gelkuddar satte jag på mig tvärtom. Vänster handske på höger hand. Det berodde på att kardborrefästet är på insidan (vid handleden). De på TCM måste har garvat läppen av sig när jag gått.

Den här har varit uppe förut, men what the heck.
noob.jpg

Jag såg faktiskt en "pappa" på stan med cool skatehjälm på huvudet, framförandes sin damcykel. Och hjälmen satt precis så där frän som =David har monterat sin. Jag hann inte få upp kameran tyvärr.

Första gången jag provade en våtdräkt så tryckte jag benet genom ena ärmen... svettigt i provhytten för det gick tungt.../J :)

42Hz skrev:
-------------------------------------------------------
> Ibland hinner man inte se om de har hjälm alls..
>
> http://img413.imageshack.us/img413/9176/3780perfec
> tassmountainbike5iq.th.jpg

Den där bilden har varit uppe hur många gånger som helst, i hur många sammanhang som helst, och inte bara på happy.

Jag kan inte hålla mig längre, för nu tar nyfikenheten över.
Är det en modellbild, eller är det en oplanerad historia?
Oavsett, vad är ursprung, fotograf etc?

Jag kommer dra på mig massa snuskiga kommentarer iom detta, jag vet. Bjuder på det ;)

Mr Handley (fd Mattias L) skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag kommer dra på mig massa snuskiga kommentarer
> iom detta, jag vet. Bjuder på det ;)
>
> ...
>
> Numera Mattias Handley eftersom jag avslutat 13 år i synd och blivit en ärbar och pålitlig man. ;)

Skönt att veta att ränderna inte helt går ur... :-)

Tillbaka
Topp