Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
kitzblitz sa:Och han cyklade ju rakt förbi det ack så fina Khancoban! (Tänk er Vagnhärad fast lite tristare och lite mera australiensk)
JLarsson sa:...och jag som tyckte att startfältet i Sverigetempot var utspritt.
JLarsson sa:Hall kanske måste proviantera eller nåt. Verkar sikta på Corryong.
GoranS sa:Men vad händer nu? Ser ut som (en) Hall kört fel:
GoranS sa:Hall verkar testa en ny taktik för att förvirra Allegaert - självkloning!
GoranS sa:Allegaert å sin sida verkar kanske ha stannat för nattpaus.
kitzblitz sa:Jag campade där en gång och har aldrig sett så många flygor i mitt liv. En svart vägg och omöjligt att komma ifrån - riktigt panikläge. Om det är likadant nu som på sommaren är det kanske inte ens möjligt att sova ute.
Ni stockholmrandonneurer borde styra upp en brevet genom nedre dalälvens delta. Skulle kunna ge punkamisär en helt ny nivå av misär.kitzblitz sa:Jag campade där en gång och har aldrig sett så många flygor i mitt liv. En svart vägg och omöjligt att komma ifrån - riktigt panikläge. Om det är likadant nu som på sommaren är det kanske inte ens möjligt att sova ute.
Henrik_E sa:Ni stockholmrandonneurer borde styra upp en brevet genom nedre dalälvens delta. Skulle kunna ge punkamisär en helt ny nivå av misär.kitzblitz sa:Jag campade där en gång och har aldrig sett så många flygor i mitt liv. En svart vägg och omöjligt att komma ifrån - riktigt panikläge. Om det är likadant nu som på sommaren är det kanske inte ens möjligt att sova ute.
GoranS sa:Känns som Hall kommer att få ligga i om han ska ikapp belgaren igen. Skiljer nu 6 mil och ett skapligt antal höjdmeter. Allegaert kommer rimligen att behöva sova, men min gissning är att det inte kommer att handla om några sju timmar denna natt.
ohellstrom sa:GoranS sa:ca 60 mil till mål
Från Canberra till mål har jag cyklat i princip hela banan (inte i ett). Det gör nästan ont att titta på nu.
Sista dygnet, om det är på dagtid, tror jag kommer bara vara trevligt för dem.
kitzblitz sa:ohellstrom sa:GoranS sa:ca 60 mil till mål
Från Canberra till mål har jag cyklat i princip hela banan (inte i ett). Det gör nästan ont att titta på nu.
Sista dygnet, om det är på dagtid, tror jag kommer bara vara trevligt för dem.
Ser du vildsvin igen nu? Jag lovar att sista dygnet inte kommer vara på dagtid :D
Visst blir man sugen...
ohellstrom sa:Han har nu 7 mil till Cooma där han gissningsvis behöver skaffa mat. De har cyklat ett långt stycke utan några speciellt bra provianteringsmöjligheter (natt till på köpet).
Börjar lura på hur mycket mer Allegaert kommer sova... gissar på en lur till, men det börjar luta åt att den inte blir speciellt lång alls.
Oooh sa:Hall har vaknat