Intressekoll

Alexzibm

Medlem
Intressekoll
Prisförslag?

Bilagor

• IMG_0057.webp
    IMG_0057.webp
    533.8 KB · Besök: 287
Intressekoll
Du kanske skriva vad det är för cykel om du vill ha nåt vettigt svar? Varför står det att priset är sänkt från 12000 på en begagnad cykel köpt för 12000?

Jag är inte så hemma på buycycle.com men det kanske är en cykel som säljer bättre på marketplace eller blocket.

Intressekoll
Ja jag vet inte. Jag föreslår att du ställer frågan i ”vad är cykeln värd”- tråden istället. Och skriver vad det är för cykel också. Men av bilden att döma så är värdet endast en bråkdel av 12000kr i alla fall.

Intressekoll
Du kanske skriva vad det är för cykel om du vill ha nåt vettigt svar? Varför står det att priset är sänkt från 12000 på en begagnad cykel köpt för 12000?

Jag är inte så hemma på buycycle.com men det kanske är en cykel som säljer bättre på marketplace eller blocket.
12000 var vad jag gav för den…

Intressekoll

Intressekoll
Riktpris har nog varit 12000. Inte så prisvärt men det är dyrt med cyklar idag. Jämförbar med white xc 290 pro skulle jag tro.

Eftersom du har den ute för 7000 och den inte är såld så är den väl värd 5-6000. Om det stämmer att den är fin så är det nog ett bra köp för det

Intressekoll
Ska du kolla om du betalade 4 eller 12000 och vilken modell det är?
4000:- var i och för sig på en REA. Men eftersom att det var sista priset så är det de som står kvar på XXL hemsida. Tror ordinarie var ~5500:- kanske? Var ju dock ett tag sen nu, senast var det ju 1.4 LTD med MicroShift Advent X 1x10.
Om du vill ha en motsvarande men större däck så finns Nevada på XXL på rea just nu

Mm, jag tyckte färgen stämde med 1.0 LTD men zoomar man in ser man att det är 3x.
Nästan man tror det är ett skämt men den ligger ute på fler ställe med samma bild
Det är lite förvirrande att nästan alla modeller har olika färg, förutom just 1.0 & 1.7 som båda finns i Satin Gray.

Senast ändrad:
Intressekoll
Mm, kan vara varuhusversion. XXL sålde även scale 900 elite som inte var en scale 900.

Nu verkar jag missat viktiga detaljer men enligt fuji själva verkar 1 vara bra och 4 billigt. Så har xxl en version av 4an borde de kalla den 4.7.....

Med det sagt så var 900 elite på rea en extremt bra affär.

Intressekoll
Tycker den här tråden är väldigt suspekt.
Ingen aning om vad som säljs, från vilken butik. Riktigt namn iaf borgar väl kanske för lite legitimitet...

Intressekoll
Så hojen är stulen och tråden kan stängas, det är där det landar?

Det enda vi lärt oss är att fuji säljer samma ram på 4000 o 12000 cyklar samt att intresset är lågt.

Intressekoll
Precis, jag följer tråden bara för att få veta hur det går med cykelkärran. Spänningen är o l i d l i g.
Va, är det en cykelkärra med i mixen också?!? Inte bara två laxar (insjö eller havsöring??, Zinkpasta, vilken art på laxen? Eller är den en av varje sort)
Inte en AI-bild (typ "brain rot") av komplotten tack. Håll fingrarna i styr

Det här var det mest spännande jag läst på Happy 2025 hittills...

Tillbaka
Topp