"Jag vill ha"...tråden

"Jag vill ha"...tråden

Bilagor

• portello_free_150cl.png
    portello_free_150cl.png
    10.6 KB · Besök: 39
"Jag vill ha"...tråden
Kold sa:
GoranS sa:
En underhållsfri cykel som aldrig blir smutsig!

Men att skruva och putsa sin cykel är ju halva nöjet...
Den typen av uttalanden får mig att tro att tro att det till homo sapiens finns två underarter - homo sapiens putsis och homo sapiens oputsis.

Ärligt talat, jag ser inget som helst nöje i att hålla på och skruva, rengöra, putsa och fixa med cykeln. Det behöver göras ibland, men det tar tid och är frustrerande/skitigt/tråkigt/..., så, jag skulle verkligen uppskattat en totalt smutsavvisande och underhållsfri cykel. Skulle gladeligen betala dubbla priset jämfört med en cykel utan dessa två egenskaper.

"Jag vill ha"...tråden
hobbit sa:
Kold sa:
GoranS sa:
En underhållsfri cykel som aldrig blir smutsig!

Men att skruva och putsa sin cykel är ju halva nöjet...

Om du känner för att dubbla ditt nöje vid ngt tillfälle är du välkommen att putsa och skruva lite på min när som helst! :)

/H

Du missade en viktig punkt, "sin cykel". Att putsa och skruva andras cyklar är ju jobb, och jobb är per definition inte nöje.

"Jag vill ha"...tråden
"Jag vill ha"...tråden
Jag vill ha? Får mig att tänka på Peter Appelgrens vits om anden i flaskan som hörde så dåligt. Killen fick en miljon grodor och han som hade flaskan innan sa; jag sa ju det, han hör dåligt. Tror du verkligen att jag ville ha en 30 cm lång pianist?

Så jag törs inte önska något...

"Jag vill ha"...tråden
Manurhin2 sa:
Ännu mera bärs så att dom räcker till fotbollen imorgon .....

Ap ap ap - sånt pratar vi inte om här! Doping, knark är oki, men den där sporten är banne mig förbjuden.

Bilagor

• 500_F_23439763_eP4EqtJ5xbIzCMmH8a2EqwhUnmoc7hYc.jpg
    500_F_23439763_eP4EqtJ5xbIzCMmH8a2EqwhUnmoc7hYc.jpg
    30.9 KB · Besök: 37
Tillbaka
Topp