Jenny Rissveds

GoranS

Aktiv medlem
Jenny Rissveds
Lite ovanligt lopp från Ferrand-Prevot!? Att hon tar det lite lugnare i starten är förvisso inte så ovanligt men när hon sedan avancerade starkt så trodde jag att nu kommer hon sämst att bli tvåa, men sedan föll hon tillbaka vilket jag inte riktigt uppfattat som hennes "stil".

Magnus K

Aktiv medlem
Jenny Rissveds
Fick lite lördagsaggression av en kommentar på Jennys instagram igår. Nån gubbe kläcker ur sig "är du lesbisk" och tycker det är en helt relevant fråga? Sjukt... 👎
Nu ser jag framemot att höra om dagens rejs och vad de lärt sig av det. 👍

GoranS

Aktiv medlem
Jenny Rissveds
Hm, de flesta såg rätt plågade ut i slutet av den långa raka backen medan Lecomte såg nästan oberörd ut. Känns visserligen lite som hennes stil, men jag undrar jag ...

jonte987

Aktiv medlem
Jenny Rissveds
Ser så ut men till sist måste hon väl ha en dålig dag och krokna hon också. Rebecca var väl stark på slutet förra gången så vi får väl se hur mycket mer de tappar

JesperA

Aktiv medlem
Jenny Rissveds
Rätt kul att jämföra kadens mellan Neff & Rissveds, jösses vad Neff spinner (som hon alltid gör), aja, alla är vi olika, mina ben hade flugit av höften

GoranS

Aktiv medlem
Jenny Rissveds
Rätt kul att jämföra kadens mellan Neff & Rissveds, jösses vad Neff spinner (som hon alltid gör), aja, alla är vi olika, mina ben hade flugit av höften
Försökte räkna och tyckte det toppade på någonstans 90-100 varv/min, men det är svårt då kadensen varierar. Inte superhögt för lvg, men jag inbillar mig att det är svårare att hålla hög kadens på ett knöligt underlag.

JesperA

Aktiv medlem
Jenny Rissveds
Verkar som Lecomte kommer gå i mål & satt bästa varvtid på samtliga varv, vilket jäkla monster isåfall :D

Får väl vara nöjd med Rissveds prestation hittills, vore kul med top 5 åtminstone

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer