Jenny Rissveds

Jenny Rissveds
Spacekitty sa:
Jag undrar bara varför någon administratör inte delar på tråden, till en om Jenny Rissveds och en om SCF.

Därför att sponsoroansvarig på redaktionen har upptäckt att definitionen på ”readers’ kit” inte var helt entydigt beskriven och ser nu möjligheten att inkludera både SCF:s inkompetens och Rissveds stjärnstatus i en och samma tråd. Det kommer att bidra till ökat läsande på sikt.

Jenny Rissveds
TBone sa:
Spacekitty sa:
Jag undrar bara varför någon administratör inte delar på tråden, till en om Jenny Rissveds och en om SCF.

Därför att sponsoroansvarig på redaktionen har upptäckt att definitionen på ”readers’ kit” inte var helt entydigt beskriven och ser nu möjligheten att inkludera både SCF:s inkompetens och Rissveds stjärnstatus i en och samma tråd. Det kommer att bidra till ökat läsande på sikt.
Readers Kit? Du menar att happy kommer signa sponsdeal så vi blir tvungna att bära POC hela bunten?

Jenny Rissveds
Henrik_E sa:
TBone sa:
Spacekitty sa:

Readers Kit? Du menar att happy kommer signa sponsdeal så vi blir tvungna att bära POC hela bunten?

Ja. Det sägs att uppemot 200 cykeltforum runt om i världen har låtit sina användare välja utrustning på egen hand, men happy ser inga juridiska hinder för att tvinga sina användare att använda POC:s grejer på Happyrides. Det är ju happys förtjänst att dessa turer blir av överhuvudtaget.

Jenny Rissveds
Jenny Rissveds
Kollade precis via Apple tv på Redbull TV!

Jenny blev 39a idag +11:03... Hon hängde med precis i början sedan försvann hon tyvärr från tv rutan!

Alexandra Engen blev 16e +4:46!

Senast ändrad:
Jenny Rissveds
Börne sa:

Jenny blev 39a idag +11:03... Hon hängde med precis i början sedan försvann hon tyvärr från tv rutan!

Kul att Alexandra har hittat en bra nivå, kan nog lyfta ännu lite till till nästa år. För Jennys del önskar jag henne en bra höst vinter så kommer hon nog säkert vara tillbaka i toppen igen. Detta året med all skit vill hon nog bara lägga bakom sig.

Jenny Rissveds
MTBiker sa:
Börne sa:

Kul att Alexandra har hittat en bra nivå, kan nog lyfta ännu lite till till nästa år. För Jennys del önskar jag henne en bra höst vinter så kommer hon nog säkert vara tillbaka i toppen igen. Detta året med all skit vill hon nog bara lägga bakom sig.

+1

Jenny Rissveds
Sista stora tävlingen för Jenny igår, ska hon fortsätta i Proffix eller något liknande? Eller kör hon vila och så tro?

Hon har ju ett SM-guld i CX att försvara i januari också.

Jenny Rissveds
Men jag har ju läst här på forumet att XC-eliten är helt usla tekniskt? Stämmer inte det? VA VA VA?!?!
kramer.gif

Senast ändrad:
Jenny Rissveds
Nån som såg hela reportaget i Sportspegeln? Jag såg bara slutet, och det är ju toppen att hon börjar hitta tillbaka till cykelglädjen igen. Förstod att det pratats lite kring förbundskonflikten i början av reportaget, och bra att journalisten klämde åt den där SCF-Klang åtminstone litegrann i eftersnacket (även om jag tycker de kunnat trycka till lite mer, t.ex. fråga varför Sverige som litet förbund ensam ska gå i bräschen för denna typ av avtal, etc).

Tillbaka
Topp