Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spacekitty sa:Jag undrar bara varför någon administratör inte delar på tråden, till en om Jenny Rissveds och en om SCF.
Spacekitty sa:Jag undrar bara varför någon administratör inte delar på tråden, till en om Jenny Rissveds och en om SCF.
görveln sa:Kan de inte sälga poc hjälmen för att få mat?
Mini_me sa:Hon är på TV4 typ nu. Fångarna på fortet??
Readers Kit? Du menar att happy kommer signa sponsdeal så vi blir tvungna att bära POC hela bunten?TBone sa:Spacekitty sa:Jag undrar bara varför någon administratör inte delar på tråden, till en om Jenny Rissveds och en om SCF.
Därför att sponsoroansvarig på redaktionen har upptäckt att definitionen på ”readers’ kit” inte var helt entydigt beskriven och ser nu möjligheten att inkludera både SCF:s inkompetens och Rissveds stjärnstatus i en och samma tråd. Det kommer att bidra till ökat läsande på sikt.
Hon klarade det med bravur!!JTF sa:Mini_me sa:Hon är på TV4 typ nu. Fångarna på fortet??
Ha! Nu ska hon cykla helstel gammal MTB!! :-)
Henrik_E sa:Readers Kit? Du menar att happy kommer signa sponsdeal så vi blir tvungna att bära POC hela bunten?TBone sa:Spacekitty sa:Jag undrar bara varför någon administratör inte delar på tråden, till en om Jenny Rissveds och en om SCF.
Därför att sponsoroansvarig på redaktionen har upptäckt att definitionen på ”readers’ kit” inte var helt entydigt beskriven och ser nu möjligheten att inkludera både SCF:s inkompetens och Rissveds stjärnstatus i en och samma tråd. Det kommer att bidra till ökat läsande på sikt.
Cykelpendlare sa:Jenny Rissveds leker sig igenom utmaningen INGEN har klarat tidigare på fångarna på fortet
http://www.tv4.se/fångarna-på-forte...-utmaningen-ingen-har-klarat-tidigare-3930532
Capra ibex sa:Det var alltså Tony irving och stig strand som misslyckats innan.
Städar_sällan sa:Men det var downhill idag väl?
Upplagt för feltolkning.Cinder2i40 sa:Städar_sällan sa:Men det var downhill idag väl?
Ja imorgon kl 12
29Nik242 sa:Vad har hon för startnummer idag?
Det går. Gör det just nu.fhloston sa:Går det att se damernas i repris? På Redbull hittar jag bara herrarnas lopp i repris...
poqa sa:Det går. Gör det just nu.fhloston sa:Går det att se damernas i repris? På Redbull hittar jag bara herrarnas lopp i repris...
Börne sa:Kollade precis via Apple tv på Redbull TV!
Jenny blev 39a idag +11:03... Hon hängde med precis i början sedan försvann hon tyvärr från tv rutan!
Alexandra Engen blev 16e +4:46!
MTBiker sa:Börne sa:Kollade precis via Apple tv på Redbull TV!
Jenny blev 39a idag +11:03... Hon hängde med precis i början sedan försvann hon tyvärr från tv rutan!
Alexandra Engen blev 16e +4:46!
Kul att Alexandra har hittat en bra nivå, kan nog lyfta ännu lite till till nästa år. För Jennys del önskar jag henne en bra höst vinter så kommer hon nog säkert vara tillbaka i toppen igen. Detta året med all skit vill hon nog bara lägga bakom sig.
JLarsson sa:Men då låter vi tråden fortsättningsvis handla om Jenny, eller hur?
Ska man gissa på en Genius?Maakus sa:Vad körde hon på för cykel då?
Går inte cykeln av efter ett halvmetershuck är man kass.JT sa:Men jag har ju läst här på forumet att XC-eliten är helt usla tekniskt? Stämmer inte det? VA VA VA?!?!