Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
RockyM sa:Ingen som reagerar på att svt kör fejk news o påstår att Anne Tauber fick punktering?
Eller som TT som efter JR vann i Säter skrev att hon cyklade 5km..
RockyM sa:Ingen som reagerar på att svt kör fejk news o påstår att Anne Tauber fick punktering?
RockyM sa:Hon krashade bakväxeln i en sten när hon vickade omkull...
Gäller nu alltså bara att få in den på redaktionerna så har jag min första kioskvältare!jonas-ni sa:GoranS sa:Om jag får välja mellan att en journalist chansar/gissar/fabulerar/... när de inte har koll eller har tid att skaffa sig koll föredrar jag att de inte skriver alls.
Den där meningen tror jag skulle kunna bli en kioskvältare på diverse redaktioner.
RockyM sa:"Struggling up the Shimano Expert Climb, Tauber made a mistake trying to dismount, resulting in her rear derailleur hitting a rock and being knocked askew. As she struggled to get the chain back on the bike, Courtney powered past."
https://www.redbull.com/au-en/nove-mesto-xco-world-cup-race-report-replay
Fejk news är alltid fejk news oberoende av källan!
Neff fick punka (den blonda tjejen med blå cykel)
Anne T (den lilla tjejen som oxå åker skridsko från Holland).
RockyM sa:"råkat skriva en felaktighet i rapporteringen kring en perifer sport i det lilla landet Sverige."
Men hallå..
Du är inte ens på banan & ändå ska du berätta hur det ligger till??
Vi pratar XCO WC i Tjeckien som är ett land i Europa
https://en.wikipedia.org/wiki/Nové_Město_na_Moravě mestro
NickPick sa:Hoppas hon kör i Falun imorgon ?
ForesterGuy sa:NickPick sa:Hoppas hon kör i Falun imorgon ?
Fast det blir ju en bit att åka...
NickPick sa:Vem står bakom team31s finansiering?
GoranS sa:Sen är den onekligen helt felaktig rent språkligt.
RockyM sa:TV?
Anne Tauber säger ju i direktsändning på Redbull TV vad som hände?
Luktapåblommorna sa:Imponerande artikel som arrangörerna får till om ett motionslopp ett år fram i tiden. SM nämns ju i förbifarten, men vem fan bryr sig egentligen, en känner verkligen att SCF lyfter sporten. https://www.svt.se/nyheter/lokalt/halland/internationellt-cykelevent-till-bastad-2020
Tråden heter SCF/Jenny Rissveds väl så det blev rätt?
Johan A sa:Jo, hon ska köra nästa WC och är därför i Sierra Nevada. I alla fall enligt hennes odåga till pojkvän.
Paco sa:Johan A sa:Jo, hon ska köra nästa WC och är därför i Sierra Nevada. I alla fall enligt hennes odåga till pojkvän.
Odåga? Vad är det för fel på Oliwer då?
Johan A sa:Paco sa:Johan A sa:Jo, hon ska köra nästa WC och är därför i Sierra Nevada. I alla fall enligt hennes odåga till pojkvän.
Han är bättre än jag på att hoja. Hatar det!! Å andra sidan är alla det..
Johan A sa:Paco sa:Johan A sa:Jo, hon ska köra nästa WC och är därför i Sierra Nevada. I alla fall enligt hennes odåga till pojkvän.
Vi får väl se vad kvällstidningarna tycker. Jag menar, det är ju inte ett OS-guld direkt.Spacekitty sa:In på 5e plats. Fantastiskt. Tycker jag.