Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har då inte sett något misstag, bra däckval verkar hon gjort i alla fallHar Lecomte haft något strul över huvud taget? Bra teknik eller taktik? Eller lite "tur"?
Hon var också nere på markenPFP har ju inte heller sett superstabil ut utför, men jag undrar hur hon tänker inför OS - en femteplats om resultatet står sig och ganska långt efter.
Jo, å andra sidan har ju Jenny haft än mer markkänning och annat strul. Och Richars har ju också vurpat och ligger klart före PFP.Hon var också nere på marken
Ser ju ut som om hon har gjort ett bra övervägande mellan grepp och rull.För en som har noll koll på däck och lera, kan Jenny ha gjort ett val som gör att hon har en fördel uppför men får betala utför?
Jag har ingen koll på hur mycket skillnad i rull och grepp det är med olika däck. Därav min fråga. För oinvigda som mig är det svårt att avgöra hur mycket det kostar med ett mer greppigt däck och om faktumet att Jenny varit väldigt bra uppför idag främst ska tillskrivas bra form eller bättre rullande däck. Och hur detta ska värderas mot att det blir besvärligare utför.Ser ju ut som om hon har gjort ett bra övervägande mellan grepp och rull.
Känns som en bra medaljchans i OS.Vilken fantastisk tjej helt otrolig
Stort grattis till Jenny
Kapacitet?Någon som vet varför det blev 50s diff mellan Lecomte och Rissveds i mål när det var 25-30s på sista mellantiden?
Kändes kanske onödigt att riskera en krasch på slutet när hon ändå inte kunde komma ikapp eller var hotad bakifrån.Någon som vet varför det blev 50s diff mellan Lecomte och Rissveds i mål när det var 25-30s på sista mellantiden?
Kommentatorerna spekulerade i att det kunde vara av viktskäl. Vet inte vad en dropper väger och hur mycket man vinner på att spara in den vikten kontra nyttan av att ha dropper.Lecomte kör utan dropper, inte många som kör utan vad jag kan se?
Kommentatorerna spekulerade i att det kunde vara av viktskäl. Vet inte vad en dropper väger och hur mycket man vinner på att spara in den vikten kontra nyttan av att ha dropper.
Däremot så har det ju hänt några gånger i leriga förhållanden att tävlande fått problem med droppern och skulle den fastna i nedre läget är det så klart förödande, kanske därför hon valt att köra utan.
Runt halvkilot väger en sänkstolpe.Jag tror att främste skäll är vikt. En dropper är 200-300 gram tyngre, som kan vara 0,5% av vikten av en lätt åkare som Lecomte plus cykel. Det ger en klart skillnad uppför. Frågan är då hur mycket tid man tappar i stök utan dropper.
Sveriges fantastiska Jenny!! Inte bara för hennes prestanda på banorna utan mest för hennes persona :)Fantastiskt bra!
Runt halvkilot väger en sänkstolpe.