Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Man får stanna på fler ställen än stämplingsplatserna om man vill. I höstas köpte jag juice och glass i Eds Bruk och mer juice i Ringarum och hade med mig resten. Nu vet jag inte hur jag gör i helgen.Ska rulla en sväng i eftermiddag och bestämmer mig ikväll om jag ska köra eller ej, prognosen känns rätt lurig. Trots att jag är local så funderar jag lite över lunchstopp. Utöver Energi i alla dess former så är jag inte så sugen på att släpa på lunch. Åtvidaberg känns klart tidigt för att stanna och äta, Ringarum känns lite sent. Valdemarsvik kanske blir lagom?
Lunch till 14, öppet till 15 på lördag verkar det som. Annars har Hemköp enklare mackor.Lilla Blå brukar vara bra.
I den ska jag har en Bustapestrulle :)Med ramväskan bör du inte ha något problem att få med skapligt med klädmässiga alternativ.
Du vet att det är 200 km, inte 200 mil?I den ska jag har en Bustapestrulle :)
Kom ihåg rando-regel nummer ett: Att cykla ska vara mer bekväm än att låta bli.Vid start finns inga luftskåp, men väl ett pantskjul.
Man kan också gå in i butiken
Kämpa!Har haft kramp sedan Falerum.
Lång dag i sadeln. Snyggt åkt! Hur var vädret? Formen? Kompisarna? Lite RR behövs i all zwiftdimma här hemmaDet gick bättre efter matpausen i Ringarum. Bara lättare kramp två gånger trots att jag tryckte på mer igen. Slutstämplade på 9:59 och då bjöd jag på nån minut i starten.
Imponerande många breveter på kort tid. Tror det är få som kör fler under 2 år.Lång dag absolut. En av mina långsammaste 20-milare. Formen var okänd, hade 35km på racern i år innan detta, annars bara pendling (3km) och spinning.
Vädret var varierande men det som fastnat i minnet var att det regnade och var kallt. Sen snö på stationen när jag väntade 50 minuter på tåget hem.
Jag var enda startande från Linköping och de andra fyra kände varandra. Det var lätt att cykla med dem, jämn fart, tydliga tecken och fick hjälp att ta luckorna jag släppte. Tack Fenix! Men jag körde lite över min kapacitet. Krampade efter 70km. Hade jag släppt tidigare hade det nog gått fortare, men man behöver utmana sig själv ibland. Stärkte om inte annat pannbenet.
Detta var min 17:e brevet och det har gått mindre än 24 månader sedan den första.
Jaså var det bara 16 det var ju en helt annan sak jag trodde det var 17. ?Jag räknade fel. Första randot var 2022-04-02 och det blev 6st 2022. Sedan 9st förra året och idag årets första. 16st med andra ord.