ohellstrom
Aktiv medlem
[Kalender] BRM 600km Malmö - Blekingerundan 17 juni [nu med RR-länk]
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
NLC sa:Du får väl börja med att anmäla dig själv :-P
ohellstrom sa:Jag tänkte åka vit plastcykel utan specifika komfortegenskaper utrymme för speciellt feta däck. Mest för sakens skull liksom.
NLC sa:ohellstrom sa:Jag tänkte åka vit plastcykel utan specifika komfortegenskaper utrymme för speciellt feta däck. Mest för sakens skull liksom.
Itera?
NLC sa:Jag har eventuellt skaffat en GoPro att dokumentera dumheter med.
GoranS sa:NLC sa:Jag har eventuellt skaffat en GoPro att dokumentera dumheter med.
Dumheter = trängningar vid skyltspurter eller att plocka alla drickyoghurtförpackningar på Circle K så att ingen annan får någon? ;-)
NLC sa:GoranS sa:NLC sa:Jag har eventuellt skaffat en GoPro att dokumentera dumheter med.
Dumheter = trängningar vid skyltspurter eller att plocka alla drickyoghurtförpackningar på Circle K så att ingen annan får någon? ;-)
Eller?
ohellstrom sa:... För övrigt är det på den här rundan bara maximalt två ynka stopp på CircleK. Är man inte tillräckligt snabb är man förvisad till McD i Karlshamn och har då bara Kristianstad att trösta sig med. ...
jonas-ni sa:ohellstrom sa:... För övrigt är det på den här rundan bara maximalt två ynka stopp på CircleK. Är man inte tillräckligt snabb är man förvisad till McD i Karlshamn och har då bara Kristianstad att trösta sig med. ...
Då är det väl inte så underligt att inte så många kommer till start?
Är du helt säker på att det är den helgen man (man som i många andra) ska cykla runt Vättern?
NLC sa:jonas-ni sa:ohellstrom sa:... För övrigt är det på den här rundan bara maximalt två ynka stopp på CircleK. Är man inte tillräckligt snabb är man förvisad till McD i Karlshamn och har då bara Kristianstad att trösta sig med. ...
Då är det väl inte så underligt att inte så många kommer till start?
Är du helt säker på att det är den helgen man (man som i många andra) ska cykla runt Vättern?
Varför stressa 30 mil runt en sjö näe man kan... ?
Spacekitty sa:Vad är det för magiskt helljus, du måste berätta.
NLC sa:Spacekitty sa:Vad är det för magiskt helljus, du måste berätta.
Förtrollad styrlinda som lyser i närheten av orcher och gnuttar. Nä vars, en liten Lupine som på styret får komplettera Stvzo-lyset.
ohellstrom sa:NLC sa:Spacekitty sa:Vad är det för magiskt helljus, du måste berätta.
Förtrollad styrlinda som lyser i närheten av orcher och gnuttar. Nä vars, en liten Lupine som på styret får komplettera Stvzo-lyset.
Jomenvars - det blir totalt laglöst. Jag kör min Hope Vision R4+ som även vid de mer modesta lägena får bilister att blinka åt en.
I Blekinge kan ingen höra dig skrika!
NLC sa:ohellstrom sa:NLC sa:Spacekitty sa:Vad är det för magiskt helljus, du måste berätta.
Jomenvars - det blir totalt laglöst. Jag kör min Hope Vision R4+ som även vid de mer modesta lägena får bilister att blinka åt en.
I Blekinge kan ingen höra dig skrika!
Eller se dig kräkas?
NLC sa:Modesty is an art.
ohellstrom sa:NLC sa:Modesty is an art.
Haha, det var ju DIN långa förning jag redogjorde för (den här gången).
Jag tror alla som läser den här tråden har en grundläggande uppfattning om hur det brukar gå till när du och jag är ute och åker (en medcyklist har en gång suttit på dass och fikat för att vi inte skulle kunna ge oss iväg omedelbart...) så jag kan ju lika bra säga som det är :)