[Kalender] Randonnée 1000 KM Södertälje
Fjärdebrunn sa:Any words från Hagen o Martin?
Har kollat fb, Strava, insta men tvärtyst.
Väldigt tyst... kanske tagit sovpaus i bekvämt dike med foliefiltarna och försovit sig?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fjärdebrunn sa:Any words från Hagen o Martin?
neron sa:Fjärdebrunn sa:Any words från Hagen o Martin?
Väldigt tyst... kanske tagit sovpaus i bekvämt dike med foliefiltarna och försovit sig?
Ja idag har jag varit ensam. Sällskap igårIngvarW sa:Heja Bengt! Kör du ensam?
Mange. sa:Snart i eksjö, tillsdess håller vi humöret uppe
neron sa:Ah! Nu börjar det trilla in lite turer på strava. Det verkar som att hagen, toni, desmo, mhenry kommit i mål ihop.
EDIT: eller kanske inte ihop, det var nog en bild från gårdagen....
Hittade på insta, mhenry ser ju superpigg ut:
Nåväl ...neron sa:Ah! Nu börjar det trilla in lite turer på strava. Det verkar som att hagen, toni, desmo, mhenry kommit i mål ihop.
EDIT: eller kanske inte ihop, det var nog en bild från gårdagen....
Hittade på insta, mhenry ser ju superpigg ut:
mhenry sa:Jag kom i mål för 20 min sen. Ensam. Ingen koll på övriga. Misärnatt.
mhenry sa:Detsamma! Är du också framme, Oscar?
Jag var inte klädd för en plusgrad så jag la mig i en alufilt i skogen efter Eksjö och väntade in soluppgången. Hagen tyckte inte det lät så mysigt så han fortsatte :)
mhenry sa:Detsamma! Är du också framme, Oscar?
Jag var inte klädd för en plusgrad så jag la mig i en alufilt i skogen efter Eksjö och väntade in soluppgången. Hagen tyckte inte det lät så mysigt så han fortsatte :)
neron sa:mhenry sa:Detsamma! Är du också framme, Oscar?
Vilka hårdingar!! Sjukt starkt!
mhenry sa:neron sa:mhenry sa:Detsamma! Är du också framme, Oscar?
Vilka hårdingar!! Sjukt starkt!
Hmm, det låter inte helt friskt nu när jag läser det. Vågar man berätta sånt på jobbet? :)
bsandborgh sa:Kisa. Efter öl kommer säng!
MrGunnar sa:Åtvid, insläppta i väntsalen på tågstationen av en väktare, jäkla hjälte. 40min sömn sen iväg. Ruggit tuff natt.
Mange. sa:Blev insläppta i väntsalen vid tågstationen i åtvidaberg, kallt kallt ute.. nu sova
ohellstrom sa:Mange. sa:Blev insläppta i väntsalen vid tågstationen i åtvidaberg, kallt kallt ute.. nu sova
Hur är serviceutbudet i denna väntsal?
#askingforafriend
MrGunnar sa:Kom fan på det nu. Hjulen är för tunga, behöver andra nyare dyrare!
Med tanke på motvinden tror jag växelvajersbrott skulle kunna vara skapligt misärhöjande. Tyngsta växeln, rejäl motvind och backarna vid Kolmården (för banan går väl där!?) skulle ge en viss misärdos i alla fall.Sebban73 sa:Ni ser alldeles för fräscha ut!
Ett lokalt regn med hagelinslag, några vägarbeten, en punka eller två behövs för att få något att berätta i generationer ?.