Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Sebban73 sa:Bra kämpat alla, jag sitter och tar hand om mitt dåliga knä. Hoppade av i Jönköping.
Är nu i Skara, där har det mobbat betänkligt. Hoppas det stämmer för er på banan också.
/Sebastian
patten sa:Bra kört alla, fortsätt i samma stil! Alltid lika roligt att läsa randoturerna, dels själva rapporteringen men även allt runt om.
ohellstrom sa:600k rundade på ca 23:30 för mhenry och Hagen.
En powernap har de unnat sig längs vägen.
Fjärdebrunn sa:Vi degar på Vegby camping. Toni snackar Sverigetempot.
Fjärdebrunn sa:Vi degar på Vegby camping. Toni snackar Sverigetempot.
Jisses, har han redan dragit igång laddningen för nästa gång? ;-)Fjärdebrunn sa:Vi degar på Vegby camping. Toni snackar Sverigetempot.
Fart som precis skulle ge sub-40 (givet 102 mil). Med tanke på att den värsta delen av rutten rimligen är kvar vindmässigt och att de med all sannolikhet börjar bli lite slitna skulle jag inte bli förvånad om det blir närmare 45 timmar än 40 timmar i sluttid.ohellstrom sa:600k rundade på ca 23:30 för mhenry och Hagen.
En powernap har de unnat sig längs vägen.
GoranS sa:Med tanke på att mhenry ju hade 43.10 (väsentligen) solo i fjol så låter sub-40-spekulationer inte orimliga.
GoranS sa:SMHI:s prognos ser faktiskt inte så illa ut för natten med ganska svaga vindar. Dock verkar det som att det kommer att dra på lite mer med nordliga vindar från 7-8-tiden i morgon bitti. Och även om de skulle gå mot 40 timmar så handlar det då ändå om 5-6 timmar i den vinden.
Håller tummarna, men tror sub-40 blir väldigt tufft.
Hasse#7 sa:GoranS sa:SMHI:s prognos ser faktiskt inte så illa ut för natten med ganska svaga vindar. Dock verkar det som att det kommer att dra på lite mer med nordliga vindar från 7-8-tiden i morgon bitti. Och även om de skulle gå mot 40 timmar så handlar det då ändå om 5-6 timmar i den vinden.
Håller tummarna, men tror sub-40 blir väldigt tufft.
Livet som elit-randonneur verkar alltid vara tufft. Tur man är långsam och har skäl att cykla jättelänge istället.
NLC sa:Fjärdebrunn rapporterar på Strava ett oturligt bakväxelshaveri någon mil efter Vegby. Verkar ha avbrutit
IngvarW sa:Men det finns väl LBSer i Jönköping som kan meka??? Fjärdebrunn!
Njutarcykling!bsandborgh sa:Är i Vegby. 11 av dagens 30 mil avverkade. Känner mig ok. Pyttipannan serveras snart. Sen vet jag precis vilken kinakrog jag ska besöka i Eksjö. Det kommer jag se fram emot de nästa 12 milen!
Fan vad tristFjärdebrunn sa:Bakväxeln brast i godset, andra på ett år...
Fjärdebrunn sa:Håkan, SRAM Force 22.
Växel 1 gick när en plastpåse flög in i den när jag tränade i klunga.
Denna gång verkar endläget ha gett med sig. Från ett läge där det precis gick att lyfta upp kedjan på 28-drevet skickade nu växeln in kedjan så den nöp mot ekrarna och drogs med ett halvt varv. Vet inte varför det hände. Växeln har gått perfa dit fram.
nypan sa:Fjärdebrunn sa:Håkan, SRAM Force 22.
Denna gång verkar endläget ha gett med sig. Från ett läge där det precis gick att lyfta upp kedjan på 28-drevet skickade nu växeln in kedjan så den nöp mot ekrarna och drogs med ett halvt varv. Vet inte varför det hände. Växeln har gått perfa dit fram.
Trist Oscar.
Inte storkakan fram samtidigt väl?
Fjärdebrunn sa:Håkan, SRAM Force 22.