[Kalender] Randonnée 200 km, Södertälje 2021-06-19
Jag får inte gpx-filen att funka. Wahoo tycker den är invalid file. Den skrivs ut som txt när jag klickar.
Högerklicka och ladda ner fil. Eller långtryck, om det är android.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag får inte gpx-filen att funka. Wahoo tycker den är invalid file. Den skrivs ut som txt när jag klickar.
Typ det jag gör, måste öppna i ElementHögerklicka och ladda ner fil. Eller långtryck, om det är android.
funkade inte länken jag la upp?Jag hittade en gammal route i RWGPS jag kunde ladda ner därifrån.
Nej, inte för ELEMENT-appen i I-Phone, enligt ovan. Invalid file. Då för route i Wahoo Element Boltfunkade inte länken jag la upp?
skumma saker i ITcyklingen. men skönt att det är löst så du inte svänger fel och hamnar i FlenN
Nej, inte för ELEMENT-appen i I-Phone, enligt ovan. Invalid file. Då för route i Wahoo Element Bolt
va härligt!Skrev jag just i tråden?
Kan tyvärr inte bidra med några glasställen men här får du lite inspiration inför lördagen:Kan man få en uppställning på alla potenitella glassstopp? måste nog skriva ut en lapp och klista på ramen i bästa VRanda
Oklart varför det blir så, upplever samma om jag långtrycker o väljer share->element men om jag först bara kör download på filen o sen share->element så funkar det primaTyp det jag gör, måste öppna i Element
Visa bilaga 496119
Vägnötter finns här:Finns det vägnöttter att skriva ut?
Anmäld!
Knappt cyklat i år så räknar med att det både blir långsamt och jobbigt.
Tackarrrr!Vägnötter finns här:
De är något gamla men tror de stämmer hyfsat med undantag av flyttat startplats.
Lu et aprové!Vägnötter finns här:
De är något gamla men tror de stämmer hyfsat med undantag av flyttat startplats.
Inte för mig. Min Element app gillade inte filen.Oklart varför det blir så, upplever samma om jag långtrycker o väljer share->element men om jag först bara kör download på filen o sen share->element så funkar det prima
Jag gör alltid så. Då slipper man mycket strul.Garmin connct gillade heller inte filen.
Lyckades gå bakvägen och la filen i garminenhetens new file mapp. Det verkar ha fungerat
Släkting till Wassberg? Tecknar-Anders i SvD hade i alla fall som något av ett stående skämt att Wassberg yttrar något om att "Kroppen säger ifrån" varpå de erfarna journalisterna tolkar det som att segern i stort sett är i hamn.Alla vet vad det där betyder. Han är farlig.
Alla vet vad det där betyder. Han är farlig.
Hur ser det ut runt starten, finns det någon mack eller liknande nära? Kommer cykla till start en så det vore fint att fylla vatten och kanske slå en drill innan start :)
CirkelK i östertälje station är nog närmst.Hur ser det ut runt starten, finns det någon mack eller liknande nära? Kommer cykla till start en så det vore fint att fylla vatten och kanske slå en drill innan start :)
varför då, det var ju jättekulSnart bär det iväg!Visa bilaga 496270
edit: minskade mängden flaskor
Fick något svagt minne av att bildbombning inte var happykorrekt.varför då, det var ju jättekul
Aha,Snart bär det iväg!Visa bilaga 496270
edit: minskade mängden flaskor
jasså, jag trodde det var en flaska per person vid målgång till ostonen.. ingick inte det?Fick något svagt minne av att bildbombning inte var happykorrekt.
När bokade ni lunchen?Vi bokade just lunch på Södertuna slott. Det förefaller vara OK med drop in (personalen var lite osäker) men de gillade att man bokade. Historiskt sett brukar detta vara kronan på Slottsrundan. Vi rekommenderar sålunda starkt att man äter här. Då själva poängen med en slottsrunda är fina vägar, sommar, vackra slott och god mat.
Snyggt.
Mellan 13 och 14 (formen är sådär i år...). Det var Ok att vara lite vag på den punkten när jag förklarade att vi hade 9 mil att cykla dit.När bokade ni lunchen?
Precis som jag minns det.Vi bokade just lunch på Södertuna slott. Det förefaller vara OK med drop in (personalen var lite osäker) men de gillade att man bokade. Historiskt sett brukar detta vara kronan på Slottsrundan. Vi rekommenderar sålunda starkt att man äter här. Då själva poängen med en slottsrunda är fina vägar, sommar, vackra slott och god mat.