[Kalender] Randonnée 200 km - Uppsala 2022-03-26

Jag kunde inte anmäla mig när jag valde Stockholm CK men sen ändrade jag till Randonneur Stockholm och då funkade det utmärkt.

I och för sig är det ju kul med många Randonneur Stockholmcyklister på loppen. Däremot är det inte alls bra om deltagare inte kan välja sin riktiga klubbtillhörighet och blir tvungna att välja Randonneur Stockholm för att kunna skicka in anmälan. Vi får hoppas att klubbens webmaster kan fixa till det omgående.

I och för sig är det ju kul med många Randonneur Stockholmcyklister på loppen. Däremot är det inte alls bra om deltagare inte kan välja sin riktiga klubbtillhörighet och blir tvungna att välja Randonneur Stockholm för att kunna skicka in anmälan. Vi får hoppas att klubbens webmaster kan fixa till det omgående.
Det är väl ett sätt att ragga nya medlemmar antar jag. Listigt!

Vet inte om arrangören i detta fall har någon förlängd anmälningstid, men tänk annars på att anmälan till Randonneur Stockholms lopp normalt stänger 48 timmar innan start. I detta fall alltså torsdag kl 09.00.

Antalet anmälda är nu uppe i 27 så det bör finnas god chans att hitta sällskap att cykla med om så önskas.

Senast ändrad:
Det här med anmälningsformuläret som är svajigt.

Jag har själv provat massvis med gånger med lite olika varianter på webbläsare och autofill/icke-autofill, och olika klubbar men aldrig lyckats få det fel som vissa upplever... klart gäckande.

Några har fått uppfattningen att det är nåt magiskt med att välja klubben "Randonneur Stockholm", men det tror jag inte, skulle snarare tro att det är just att välja "nåt annat" än det som provades först som är avgörande (eller rent av att bara göra ett till försök)

Som ett försök att få uppslag till lösning så har jag skapat ett test-event: https://www.randonneurstockholm.se/events/test123/ Om någon som ibland får problem har möjlighet att göra en screen-recording av ett misslyckat anmälningsförsök och visa mig så utlovas en FIN BELÖNING!

Det här med anmälningsformuläret som är svajigt.

Jag har själv provat massvis med gånger med lite olika varianter på webbläsare och autofill/icke-autofill, och olika klubbar men aldrig lyckats få det fel som vissa upplever... klart gäckande.

Några har fått uppfattningen att det är nåt magiskt med att välja klubben "Randonneur Stockholm", men det tror jag inte, skulle snarare tro att det är just att välja "nåt annat" än det som provades först som är avgörande (eller rent av att bara göra ett till försök)

Som ett försök att få uppslag till lösning så har jag skapat ett test-event: https://www.randonneurstockholm.se/events/test123/ Om någon som ibland får problem har möjlighet att göra en screen-recording av ett misslyckat anmälningsförsök och visa mig så utlovas en FIN BELÖNING!
faan det funkade.. eller Jippie det fnkade ...

Det bästa vore ju om någon som haft problem kunde göra något försök med anmälan till test-eventet och se om det går att reproducera. Annars ska jag se om jag har tid att sätta mig och "banka" lite på det någon kväll framöver. Brukar ha en viss fallenhet för att få saker att inte fungera.

Det bästa vore ju om någon som haft problem kunde göra något försök med anmälan till test-eventet och se om det går att reproducera. Annars ska jag se om jag har tid att sätta mig och "banka" lite på det någon kväll framöver. Brukar ha en viss fallenhet för att få saker att inte fungera.
Bra egenskap att ha!

@Manurhin2 är min hemliga mentor och guru, det är väl därför han sätter press på mig ? :cool:
Jag hade ju tänkt göra ett framträdande själv på Örebros 40-milare där rekordsnittet är 29,5 nånting. Nu verkar parhesten fått förhinder så blir det bara tillräckligt många deltagare så kör jag nog själv, slipper jag spränga låren åsså.

Då är det ju du som är storfräsare och de andra är hjälpryttare! Storfräsarna gör ju inget jobb i klungan!

Du får det att låta som en tävling, vi är Randonnörer. ? (om nu det ens är ett riktigt ord ?) Jag är väl dessutom den mest orutinerade av alla. ?

... Randonnörer. ? (om nu det ens är ett riktigt ord ?)
Vad är det för fel på språkforskningen i Sverige? Har inte ens lyckats få med ett av de viktigare orden i det svenska språket!

1648145258473.png

och ändå skrev du... utan punkter..
Jag undrar om kitzblitz är medveten om uppdateringen av Randonneur Stockholms anmälningsregler. Jag citerar för enkelhets skull:

"Person som anmält sig till lopp arrangerat av Randonneur Stockholm förbinder sig att starta loppet. Detta gäller utan undantag. Klarar man inte av att uppfylla detta påtar man sig att cykla resterande lopp som arrangeras av Randonneur Stockholm under innevarande säsong och betala för dessa. Undantag från regeln medges inte, oavsett om flera lopp genomförs samtidigt. Uppfyller man inte heller detta krav blir man tvångsrekryterad till styrelsen för kommande år."

Tillbaka
Topp