Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl ett sätt att ragga nya medlemmar antar jag. Listigt!I och för sig är det ju kul med många Randonneur Stockholmcyklister på loppen. Däremot är det inte alls bra om deltagare inte kan välja sin riktiga klubbtillhörighet och blir tvungna att välja Randonneur Stockholm för att kunna skicka in anmälan. Vi får hoppas att klubbens webmaster kan fixa till det omgående.
Ser inte dig i listan, har du anmält dig?Och det är bara måndag - det kan bli riktigt många. Kul!!!
Du överlever nog! ?Oj. Råkade vist anmäla mig.
Happened to me too! Just write manually and it works fine :)I have had problems with auto filled in information. Try to write all info from scratch
Haha, inte än. Anmälan kommer nog ?Ser inte dig i listan, har du anmält dig?
faan det funkade.. eller Jippie det fnkade ...Det här med anmälningsformuläret som är svajigt.
Jag har själv provat massvis med gånger med lite olika varianter på webbläsare och autofill/icke-autofill, och olika klubbar men aldrig lyckats få det fel som vissa upplever... klart gäckande.
Några har fått uppfattningen att det är nåt magiskt med att välja klubben "Randonneur Stockholm", men det tror jag inte, skulle snarare tro att det är just att välja "nåt annat" än det som provades först som är avgörande (eller rent av att bara göra ett till försök)
Som ett försök att få uppslag till lösning så har jag skapat ett test-event: https://www.randonneurstockholm.se/events/test123/ Om någon som ibland får problem har möjlighet att göra en screen-recording av ett misslyckat anmälningsförsök och visa mig så utlovas en FIN BELÖNING!
Bra egenskap att ha!Det bästa vore ju om någon som haft problem kunde göra något försök med anmälan till test-eventet och se om det går att reproducera. Annars ska jag se om jag har tid att sätta mig och "banka" lite på det någon kväll framöver. Brukar ha en viss fallenhet för att få saker att inte fungera.
Beror ju lite på om man kan göra det kontrollerat eller om det mer är en naturlig och okontrollerbar fallenhet.Bra egenskap att ha!
Då är det ju du som är storfräsare och de andra är hjälpryttare! Storfräsarna gör ju inget jobb i klungan!Jag är lite slug, brukar låta storfräsarna göra jobbet i klungan. ? ?
Just ja, det var en hemlis?Jag är lite slug, brukar låta storfräsarna göra jobbet i klungan. ? ?
Jag hade ju tänkt göra ett framträdande själv på Örebros 40-milare där rekordsnittet är 29,5 nånting. Nu verkar parhesten fått förhinder så blir det bara tillräckligt många deltagare så kör jag nog själv, slipper jag spränga låren åsså.@Manurhin2 är min hemliga mentor och guru, det är väl därför han sätter press på mig ?![]()
Då är det ju du som är storfräsare och de andra är hjälpryttare! Storfräsarna gör ju inget jobb i klungan!
Fika på Centrumkonditoriet i Alunda, lunch på Leufstabruks värdshus och Icafika i Örbyhus.Hur ser det ut med fika på turen?
Vad rekommenderas och vad ska man undvika? verkar vara bra med matställen på resan
Ambitionnivån faller i slutet!Fika på Centrumkonditoriet i Alunda, lunch på Leufstabruks värdshus och Icafika i Örbyhus.
Beror på hur man ser det. Är ambitionen att vara äkta och sann i sitt randonnerande, så snarare stiger ambitionsnivån mot slutet.Ambitionnivån faller i slutet!
Vad är det för fel på språkforskningen i Sverige? Har inte ens lyckats få med ett av de viktigare orden i det svenska språket!... Randonnörer. ? (om nu det ens är ett riktigt ord ?)
I så fall finns ju en uppenbar förbättring till ditt förslag i form av Ica i Alunda.Beror på hur man ser det. Är ambitionen att vara äkta och sann i sitt randonnerande, så snarare stiger ambitionsnivån mot slutet.
Enklare meny = Våfflor, soppor och smörgåsar. Och massa fikabröd.Luefstabruks värdshus har ny drift och enklare meny
Fredag 25/3 - Söndag 27/3: 11:00 - 17:00 (enklare meny)
Ja, det var sannerligen enklare - vare sig drickyoghurt eller mumiebullar!?Enklare meny = Våfflor, soppor och smörgåsar. Och massa fikabröd.
Om de inte har stängt då, och man får ta ståfika på Ica i stället.Bageriet i Österby är en klassiker.
de ska ha öppet 9-14 och ligger efter ca 75 km, dvs 3 h i 25 knyck ger ju 2h marginalOm de inte har stängt då, och man får ta ståfika på Ica i stället.
Jo, de skulle ha öppet senast jag cyklade också, men då var det stängt. SvenC var med den gången.de ska ha öppet 9-14 och ligger efter ca 75 km, dvs 3 h i 25 knyck ger ju 2h marginal
Alt Berlin och Churchill Arms ligger väl bara ca 100m från målgång, men cykelförvaring kan nog vara ett problem.Var dricker vi öl efter rundan?
Äh, du har såna krav. ”Vi gör så gott vi kan!” står det ju på sidan med öppettider!Jo, de skulle ha öppet senast jag cyklade också, men då var det stängt. SvenC var med den gången.
Det har jag glömt.Jo, de skulle ha öppet senast jag cyklade också, men då var det stängt. SvenC var med den gången.
Det måste ha varit hösten 2019. En stark herre från Lidingö gjorde 90% av dragjobbet. Motvind ut, kallt och medvind på hemvägen. Snabbt gick det.Det har jag glömt.
Jaså var det den turen, den vill jag helst glömma. ?Det måste ha varit hösten 2019. En stark herre från Lidingö gjorde 90% av dragjobbet. Motvind ut, kallt och medvind på hemvägen. Snabbt gick det.
och ändå skrev du... utan punkter..Jag kör inte. Hoppas ni har det fint!
Jag undrar om kitzblitz är medveten om uppdateringen av Randonneur Stockholms anmälningsregler. Jag citerar för enkelhets skull:och ändå skrev du... utan punkter..