Randonneur_Stockholm
Aktiv medlem
[Kalender] Randonnée 300 km Uppsala - 2020-09-26
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jo det var liksom det jag inte fick ihop, hittade inte den ruttenRutten som står i första inlägget, d.v.s. Gysinge, Torsåker, Husby, Horndal, går inte via Norberg. Däremot är det möjligt att det trots allt är Norberg-rutten som gäller (därav benämningen preliminär).
Norbergsrundan har inga grusavsnitt, den passar bra på racerÄr vädret fint är jag lite sugen på att ta fin räcern för en sista lång-tur innan den monteras på trainern för vinterförvaring. Men det förutsätter att det inte finns grusavsnitt ect. Hur ser underlaget för planerad rutt ut?
Tack!Det är tydligen Norbergsrundan som gäller.
Kalendern är nu uppdaterad med korrekt ruttinformation. Karta och gpx-spår finns en bit ner på http://stockholm.randonneurs.se/wp/startplats-uppsala/#Uppsala-Dalälven
Om en person som dunkar av en 120-milare i den stil du gjorde är gjord av socker måste jag vara gjord av uppblött, svartimporterat lågprissockersubstitut utblandat med utspädd bluffluft.
Ska man tolka vädret som att det kommer regna lite hela dagen?
Jag kastar in handduken. Knäet vill inte riktigt sluta göra ont och 30 mil kanske inte är den bästa rehaben man kan tänka sig :(
Kört hårt!
Tråkigt att höra. Vi får köra tillsammmans nästa år igen :)
Klart.se bjuder på följande mängder under dagen:Enl SMHI:
5mm regn i Uppsala
19mm regn i Gysinge
28mm regn i Norberg
23mm regn i Sala
19mm regn i Heby
Ser bra ut för oss Internetcyklister, m.a.o.