Kona Scrap

• Trådstartare Trådstartare D i U
  • Start datum Start datum
D

D i U

Guest
Kona Scrap
Fan, Jag höll på å förhasta mej med ett Kona Scrap impulsköp idag.
Ska nog köpa den imårn och göra följande:
-slänga bort alla reflexer
-Bort med frambromsen
-bort med framvxl/lilla drevet/vxlregl
sen ut å trasha och lära sig abubaca å annat:)

Kona Scrap
skulle få den för 8000,- så de här låter som en finfin hoj att tönta runt på stan med och framför allt
slänga upp tjejen på så hon kan hänga med ut och filma,fota och va sällskap och få inspiration:p

Kona Scrap
haha ja, the secondary (stavning?) .
Precis, som en enkel lekhoj så är den perfekt både i pris å utrustning:)
men de brukar ju låta så till en början, sen i slutändan har man lagt ner en förmögenhet
å kör som fan.

Kona Scrap
men de brukar ju låta så till en början, sen i slutändan har man lagt ner en förmögenhet
å kör som fan.

Kona Scrap
å kör som fan.

Kona Scrap
I Polen kan man köpa Kona Cowan för ca 6-7 tusen... med andra ord du får den "bästa" cykeln för samma pris som den "sämsta" Kona dirt cykeln här i sverige :)

Kona Scrap
Inget ont om polen, men går det ens att importera cyklar därifrån? :P

Skulle också vilja ha en dirt/street-hoj att lattja med mellan turerna i skogen, men budgeten sätter stopp, såklart. Daniel, ett köp av en Scrap är inte förhastat! Du kanske ska kolla på Cannondale chase-serien, CD ska ju vara billiga i Tüsklandt.

Kona Scrap
Varför inte åka ner på en biltur till Polen?
Antingen färjan ifrån Malmö och direkt till Polen eller ta bron till Danmark -> Tyskland -> Polen och samt maxxa bilen med öl/vin/sprit, se det som en bonus :)

Kona Scrap
Tja jag köpte en kona scrap (impulsköp) snubben skulle flytta tänkte höra med er om det va ett bra eller dåligt köp cyklade lite trail street dirt för några årsen och tänkte börga igen så jag köppte den. 05a för 6500 nyskick och då menar jag ny skick!
va det dumt av mig eller?? känner mig ganska nöjd
men en sak åxå schimano alivio har för mig att de är bland det sämsta man kan ha
men kankse inte för en ny börgare? dämpgafflen känns inte häller som en klass med rock-shock
vilket är värt att byta först växel reglachen eller gafflen??

Kona Scrap
Tja jag köpte en kona scrap (impulsköp) snubben skulle flytta tänkte höra med er om det va ett bra eller dåligt köp cyklade lite trail street dirt för några årsen och tänkte börga igen så jag köppte den. 05a för 6500 nyskick och då menar jag ny skick!
va det dumt av mig eller?? känner mig ganska nöjd
men en sak åxå schimano alivio har för mig att de är bland det sämsta man kan ha
men kankse inte för en ny börgare? dämpgafflen känns inte häller som en klass med rock-shock
vilket är värt att byta först växel reglachen eller gafflen??

Kona Scrap
neodym skrev:
-------------------------------------------------------
> Inget ont om polen, men går det ens att importera
> cyklar därifrån? :P

Ok, det är en smajjly i slutet men jag svarar som om jag lådsas att inte ha sett den...
Polen är med i EU så det skulle funka på samma vis som när man handlar från t.ex Düskland eller Storbrittanien. Återstår bara att hitta en polsk cykelnätbutik då =/

Kona Scrap
hello!
e det någon som har en kona på g att sälja så maila gärna mig! vill ha bild på den priset immellan 0-4800kr

Kona Scrap
kona diggare skrev:
-------------------------------------------------------
> hello!
> e det någon som har en kona på g att sälja så
> maila gärna mig! vill ha bild på den priset
> immellan 0-4800kr

Jag har en att sälja för 0 kronor, men eftersom du ville betala något mellan 0 och 4800 så blir det inget. Nej, jag bara skojade. Jag hatar Kona.

Prova köp/sälj (http://happymtb.org/annonser/)?

Senast redigerad av en moderator:
Tillbaka
Topp