Kung_Gustaf skrev:
-------------------------------------------------------
> thisismycat skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Kung_Gustaf skrev:
> >
> --------------------------------------------------
>
> > -----
> > > Den är fin och säkert funktionell. Men
> några
> > > gram bör kunna kapas :) Den är definitivt
> en
> > > kandidat!
> >
> > Bajsa innan du ger dig ut så har du "råd" att
> ta
> > med denna på cykelturen!
>
>
> Fast om jag redan har bajsat, kissat och optimerat
> mängden vatten. Vad gör jag då? Just nu tittar
> jag igenom ryggsäckens innehåll för att få ner
> vikten så mycket som möjligt.
>
> Nödvändigt? Nej.
> Kul? Ja.
Dyrt? Ja.
Jag har för övrigt ett massivt multiverktyg som jag tycker har fungerat lysande både med kedjebrytaren, ekernycklar och alla andra delar. Toppeak Alien 2. Stort, men täcker in alla skruvar utom en på min cykel.