Leverans av scott addict gravel 2022

sivan

Aktiv medlem
Någon som vet när dessa kommer börja levereras/säljas? eller har tåget redan gått å alla är redan sålda?

Bilagor

• scott.jpg
    scott.jpg
    51.9 KB · Besök: 302
Detta är alu-versionen men elväxlar under 29' och i lager i många storlekar är ju nice:

Jag provcyklade den häromdagen och upplevde den som för mycket "traktor" och för lite racer för mina ändamål, väldigt personligt dock.

Detta är alu-versionen men elväxlar under 29' och i lager i många storlekar är ju nice:

Inte sugen på en alu traktor.
Tyckte den här addicten var perfekt, med ett extra hjulpar så hade den blivit snabb på asfalten också, som jag vill ha det :)

Typ bara 3T exploro som annars klarar det känns det som, letat som en dåre.

Någon som vet när den här kan tänkas komma till Sverige?

Jag letade efter en Scott Addict Gravel 30 storlek 54 tidigt i våras. Hörde av mig till flera Scott-handlare i Sverige men ingen hade den på order eller hade fått "tilldelning" av den. Någon rekommenderade att ringa Scott Sverige och höra vilket jag gjorde. Det enda stället som hade den på order då var Bikeroom i Täby. När jag frågade dem fick jag svaret "leverans mellan 4/10 -22 och 7/2 -23"??‍♂️

Köpte en från MWH Bike istället och fick hem den i början av juni. Jag är väldigt nöjd med den, riktigt fin hoj?

Bilagor

• 19AEC011-BCC5-41D5-AD6A-0E3EE727BFCE.jpeg
    19AEC011-BCC5-41D5-AD6A-0E3EE727BFCE.jpeg
    97.3 KB · Besök: 119
Tillbaka
Topp