Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är Bear Claw ett märke för björnar med tanke på modellnamnen?Jag har kommit fram till att jag villhöver en monster gravelbike likt Beaux Jaxon från Bearclaw Bicycle Co. och tänkte låta Marino bygga ramen. Jag fastnar dock på BB Offset när jag lägger in data på hemsidan. Någon vänlig själ som vill förklara för mig vad det innebär samt hur jag kommer fram till rätt mått?
Tack på förhand!
Har du kollat med mr Marino på Instagram ? Skrev med honom här om dagen.Jag har skickat en fråga till order@ nu. La ordern 24/9 och ingen reaktion.
Nån annan sa att det inte var ok att messa på facebook..så nej har inte kollar. Har inte instaHar du kollat med mr Marino på Instagram ? Skrev med honom här om dagen.
Är ni överens om hur mycket SAG det är uppritat med? Han la in mina siffror från formuläret men med 20% SAG så reach och vinklar blir off.Det har varit ca 5 dagar mellan svaren från Marino. Beställde i onsdags, hoppas att få en orderbekräftelse snart. Han säger att han ska ha ramen klar på 7 veckor, tror att han gissade på 2-3 veckors leveranstid.
Ok, då verkar dina mått vara static med 140mm gaffel enligt cotic.Faan! Man är ju för klantig! Trodde att jag skickade honom beställningen i tisdags men nu när jag skulle maila honom för att stöta på lite, (tycker att det är lite för långt mellan svaren från honom) så visade det sig att jag mailat mej själv.?
Jag lät Marino använda geon från en cotic flare så alla vinklar och mått är från den, så han har inte specat någon sag.
Jo, men jag vill fatta bikecad nu när jag ändå lägger en massa tid.Jag tror säkert skjulbygget har en mm tollerans i verkligenheten också...
Finns det mer att begripa om 44mm head tube än att den är 44m?
Jag inbillar mig att ZS44/28.8 + EC44/40 ska funka.
Tex
Cane Creek 40.ZS44 Short Cover Top Headset Upper Part 1 1/8 Inches - ZS44/28.6
Cane Creek ▶ 40-Series headset upper part with 8mm top cap for 1 1/8" or tapered fork.www.bike24.com
Cane Creek 40.EC44 Bottom Headset Lower Part 1.5 Inches - EC44/40
Cane Creek ▶ The 40-Series Headset lower part for 1.5" or tapered fork.www.bike24.com
Jag antar att det är en standard 34.9 seat clamp? Jag kommer att köra utan dropper och behöver en QR. (ska dra en trailer bike). Just det ja, den är ju till min fru så även framtida dropper måste kunna justeras för två personer.
Ok, tack. Får lugna mig med klämma då. LBS ska ju ha jul de med. Håller på och inventerar lite. Blir byggt med grejor jag har liggande först och sen kommer säkert det mesta att bli uppgraderat...På min Marino var det någon udda storlek på sadelklämman. Vet inte om han ändrat det sedan dess då de tidigare klämmorna hade en tendens att gå sönder, som min gjorde.
Ingår inte klämman? Jag fick klämma med min gravelram iaf.Ok, tack. Får lugna mig med klämma då. LBS ska ju ha jul de med. Håller på och inventerar lite. Blir byggt med grejor jag har liggande först och sen kommer säkert det mesta att bli uppgraderat...
Bortse från min kommentar. Nu har jag läst ordentligt... :)Ok, tack. Får lugna mig med klämma då. LBS ska ju ha jul de med. Håller på och inventerar lite. Blir byggt med grejor jag har liggande först och sen kommer säkert det mesta att bli uppgraderat...
Om du har Instagram så testa att skicka ett dm isf.Han verkar ha det körigt, jag har mailat honom i två veckor utan att få svar.?
Han verkar ha det körigt, jag har mailat honom i två veckor utan att få svar.?
Men på Messenger får man ju bara tillbaka ett auotosvar att han inte svarar på meddelanden där.....?
Vi pratade lite allmänt på insta i onsdags så det känns nästan säkrast att få kontakt där.Men på Messenger får man ju bara tillbaka ett auotosvar att han inte svarar på meddelanden där.....?