Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
EST sa:Jag bara kört på platten 2 mil ännu men det var absolut inget konstigt funkade hur nya som helst? å mestadels sittandes.
Just det har sadeln typ i mitten på railsen.
Makten sa:EST sa:Jag bara kört på platten 2 mil ännu men det var absolut inget konstigt funkade hur nya som helst? å mestadels sittandes.
Just det har sadeln typ i mitten på railsen.
Jag har ofta sadeln väldigt långt fram, så jag skulle också välja ett väldigt brant sadelrör. Beror en del på att jag även har fötterna långt fram på pedalerna:-)
larsaw sa:Med barn stolpe behöver du inte ha sadeln så långt fran, inte heller fossingarna på pedalerna (vilket är bra för att spara på knäna...)
EST sa:Jag får mest ont i fotleden när jag huckar om jag har fötterna för långt fram förmodligen för att jag är för fet.
Men hjälper det att ha längre bak altså aldrig funderat på det förutom att jag flyttar bak vid utförskörning :)
larsaw sa:Hahaha! BARN stolpe! Idag slog T9 till ordentligt...
Menade så klart en mera upprätt sadelstolpsvinkel... :)
Vilket gör att knän (och fötter) kommer längre fram över BB/pedalerna.
jofahjalm sa:Då jag är född med gudabenådad känsla för färg och form visste jag att cykeln skulle bli en skönhet. Nu visade det sig att min tekniska förmåga inte matchade min estetiska förmåga, så Swoop har varit så vänlig att designa loggor åt mig. Dessa målas nu på min skönhet.
Pepp! Och tack till Swoop!
42Hz sa:Ska bli kul att få se den monterad o klar! Speciellt resten av färgerna. :)
Rockingman sa:Hjulstorlek 29 tum, osäker på som menas med slaglängd men den är för 200x57 dämpare och det ska enligt uppgift vara 15 cm "travel" (vad fan kallas det på svenska,fjäderväg?)
dnleriksson sa:Rockingman sa:Hjulstorlek 29 tum, osäker på som menas med slaglängd men den är för 200x57 dämpare och det ska enligt uppgift vara 15 cm "travel" (vad fan kallas det på svenska,fjäderväg?)
Slaglängd kanske ;-)
Putte.w sa:snart är marino svennigare än yt jeffsy :)
jofahjalm sa:Det låter som 20 mm bbdropp är i minsta laget med 29" och 15 cm slaglängd. Om du ska ändra på hans design är det värt att veta hur han fixar det. Jag tror att t.ex. pedal-kickback kan växa till sig om man ökar avståndet mellan pivotpunkten och bb.
jofahjalm sa:Nackdelen med att desgina sin egen ram är att man får det man ber om...
Om du bara förlänger det röret så ändrar du anti-squat, peda-kickback osv... Det blir också annan effektiv sadelrörsvinekl och reach...
Rockingman sa:Utan att veta något om hur det ligger till med den saken är jag inte säker på att Marino tänkt överdrivet mycket på det där med anti-squat och kick-back m.m. i och med att geometrin är plankad från Pole men själva länkaget är annorlunda.....