happymtb.fr
Aktiv medlem
marino bikes the tråd!
Det värmer på en sån grå höstdag! ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jofahjalm sa:Grymt! Jag gillar färgen, men är tveksam till om det är en bra grej att höra...
revben sa:Typsnittet hade jag tänkt mig som Misfits logga men Marino tänkte att samma som EST har var nära nog och jag tänkte skit samma, den blir ändå skitig så det fick gå.
Färgen ser ut att vara en acquired taste.... Men nu är den klar! Blir intressant att se om man är ett cykelgeometrigeni eller dum i sitt huvud.
glitch sa:Snyggt med 148 sliding! Vad ryms för max däck enligt plan?
jofahjalm sa:Jag insåg att jag inte hade hjärta nog att skruva på något sunkigt på en peruansk premiumhoj. Det blev en Answer Atac am i 30 mm (som tydligen är 31 mm om man är nördig).
Magnus.Bovall sa:Fasen blir också sugen på stålis hittade denna nyss fint hantverk.
https://www.curtisbikes.co.uk/
Dirren sa:Sjyssta ramar ni fått till ??
Letar själv efter en stål hardtail när jag kom in på marinobikes.
Jag är ute efter en sjysst enduro/trail hardtail, flack o fin med ca 160 gaffel.
Det är ju en del info man behöver fylla i, några tips? Kanske nåt som e lätt o missa mm?
Jag gissar att ni som beställt här tidigare har lite nyttig info?
Paco sa:Nu har jag iaf börjat fila på en FS med 150mm slag. Väntar med spänning på svar från Herr Marino
Luthman Photography sa:Paco sa:Nu har jag iaf börjat fila på en FS med 150mm slag. Väntar med spänning på svar från Herr Marino
29" eller småhjul?
Det är aldrig nåt negativt när man designat nåt själv ;)Dirren sa:Nån som har koll på lite rördimensioner?, kan vara bra o ha när man skissar upp en ram.
Kul o se alla ramar, fota o skriv gärna mer om dem, nåt negativt måste väl finnas ;-)
Dirren sa:Nån som har koll på lite rördimensioner?, kan vara bra o ha när man skissar upp en ram.
Kul o se alla ramar, fota o skriv gärna mer om dem, nåt negativt måste väl finnas ;-)
Oggler sa:Jag orkar inte läsa igenom alla 11 sidorna. Kan någon göra en snabb sammanfattning.
Vad kostar det att beställa en vanlig HT från Marino? Ungefär alltså. Tull och moms?
Vad väger ramarna?
Hur lång är ledtiden?