Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
AddeN sa:Den känns lite kort i reachen för din längd.
Ett par ca till hade ju inte skadat.
jofahjalm sa:Jag tog 448 mm i reach på min och jag är två äpplen hög (169 cm i passet). Det var lite väl mycket och jag kör nu en 31 mm styrstam och längre gaffel, men med tanke på hur mycket längre du är än mig tycker jag helt klart du ska förlänga den.
marr sa:Det här med att länka sina egna artiklar ja...
NickPick sa:Blir ju nästan lite som en annons om man inte är mer opartisk dock.
För övrigt är du grym på att cykla! :D
VKruger sa:marr sa:Det här med att länka sina egna artiklar ja...
Kanske inte exakt samma sak men vad länkar du till i din signatur? :)
Paco sa:Ska det tjafsas i denna tråd oxå?!
jfall649 sa:marr sa:Det här med att länka sina egna artiklar ja...
Men allvarligt vad är det för fel att länka till sin egen artikel? Det var ju spännande att läsa och det är ju jäkligt tydligt när man läser den att den inte är skriven med vinstintresse. Det är väl trevligt när någon faktiskt gör något annat en snackar skit på forum. Som sagt: Varför var det fel att länka till sin egen artikel??? I'd like to know :)
marr sa:jfall649 sa:marr sa:Det här med att länka sina egna artiklar ja...
Men allvarligt vad är det för fel att länka till sin egen artikel? Det var ju spännande att läsa och det är ju jäkligt tydligt när man läser den att den inte är skriven med vinstintresse. Det är väl trevligt när någon faktiskt gör något annat en snackar skit på forum. Som sagt: Varför var det fel att länka till sin egen artikel??? I'd like to know :)
Det är kanske inte fel i sig, men både här och den där andra tråden. Där man skriver "En liten test och en länk" Det är ungefär så som jag skulle skrivit om ja googlat fram en test nånstans jag ville dela med mig av. Skulle jag länkat till mitt egna lilla test hade jag nog valt att lägga fram det på ett annat sätt.
EST sa:Oki jag skiter fullständigt i hur nån skulle kanske ha valt att lägga fram nånting. Gillar man inte skiten kan man hålla käften. Själv brukar jag bli glad när jag läser vad folk som man känner eller vet vilka de är har skrivit. Blir även glad när kompisar klarar av nya saker oavsett ifall jag klarar det eller inte så snälla om du blir så jävla störd av vad andra gör kanske du endast ska läsa riktiga tidningar som man betalar för där alla har blivit miljonärer av att medverka istället för publika forum där det hela går ut på alla medverkar å skriver av eget intresse.
Jag gillar helt enkelt cyklar å massa andra saker å där försöker jag bidra om detta är fel ja tyck det då vad fan ska jag göra åt det. Så det var det sista jag skriver om detta PUNKT!
aribr sa:Ja! Tror att 29" 2.4 på normala fälgar är 742 i diameter. Vill att den ska passa 29 och 27.5+. Marino pratade om en platt Yoke i kedjestaget för att få till det som låter bra.
marr sa:aribr sa:Ja! Tror att 29" 2.4 på normala fälgar är 742 i diameter. Vill att den ska passa 29 och 27.5+. Marino pratade om en platt Yoke i kedjestaget för att få till det som låter bra.
Boost eller ikke booost?
aribr sa:marr sa:aribr sa:Ja! Tror att 29" 2.4 på normala fälgar är 742 i diameter. Vill att den ska passa 29 och 27.5+. Marino pratade om en platt Yoke i kedjestaget för att få till det som låter bra.
Boost eller ikke booost?
Boost så klart!
marr sa:EST sa:Oki jag skiter fullständigt i hur nån skulle kanske ha valt att lägga fram nånting. Gillar man inte skiten kan man hålla käften. Själv brukar jag bli glad när jag läser vad folk som man känner eller vet vilka de är har skrivit. Blir även glad när kompisar klarar av nya saker oavsett ifall jag klarar det eller inte så snälla om du blir så jävla störd av vad andra gör kanske du endast ska läsa riktiga tidningar som man betalar för där alla har blivit miljonärer av att medverka istället för publika forum där det hela går ut på alla medverkar å skriver av eget intresse.
Jag gillar helt enkelt cyklar å massa andra saker å där försöker jag bidra om detta är fel ja tyck det då vad fan ska jag göra åt det. Så det var det sista jag skriver om detta PUNKT!
Borde inte du hålla käften då med? ;) man kan inte alltid gå runt och vara tyst för att man inte gillar något. Du klarade inte av det så bra själv tex.
Paco sa:marr sa:EST sa:Oki jag skiter fullständigt i hur nån skulle kanske ha valt att lägga fram nånting. Gillar man inte skiten kan man hålla käften. Själv brukar jag bli glad när jag läser vad folk som man känner eller vet vilka de är har skrivit. Blir även glad när kompisar klarar av nya saker oavsett ifall jag klarar det eller inte så snälla om du blir så jävla störd av vad andra gör kanske du endast ska läsa riktiga tidningar som man betalar för där alla har blivit miljonärer av att medverka istället för publika forum där det hela går ut på alla medverkar å skriver av eget intresse.
Borde inte du hålla käften då med? ;) man kan inte alltid gå runt och vara tyst för att man inte gillar något. Du klarade inte av det så bra själv tex.
Fast.......man måste heller inte hugga på allt. Skaffa en hobby istället, som att cykla t.ex.
Nu ska jag testa att hålla käften.
jjjj sa: